تکلیف قهرمان‌های چهار رده سنی پایه تهران مشخص شد و آکادمی کیا دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله کمتر از دو روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیش از نیمی از تیم های حاضر در رقابت ها از کیت فصل آینده رونمایی نکرده اند.
دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس در پیکان با هم رقابت جالبی برای حضور در ترکیب دارند.
سرخابی‌های پایتخت برای جذب گلر ملی‌پوش هوادار رقابت جالبی را در پیش دارند.
تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم رقابت نزدیک و نفسگیری با سپاهان و استقلال داشت، در هفته پایانی با گلباران نساجی قائمشهر جام را بالای سر برد.
در سالهای اخیر همواره بحث رقابت ناسالم و قهرمانی پاک در لیگ برتر مطرح بوده است.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
سهمیه ایران در رقابت های سوپر لیگ یا همان لیگ نخبگان آسیا اعلام شد که باشگاه ها 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهند داشت.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به جذاب تر شدن رقابت چهار تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم گفت: باخت پرسپولیس باعث افزایش انگیزه سه تیم دیگر برای کم کردن فاصله شد.
رقابت های لیگ آزادگان در سال 74 حاشیه های زیادی بهراه داشت، در آن رقابت ها بهمن در هفته های آخر گوی رقابت را به پرسپولیس واگذار کرد.
هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رقابت در بین مدعیان را برای ماندن در جنگ قهرمانی به همراه دارد.
وب سایت فوتی رنکینگ اقدام به شبیه سازی سه سطح از رقابت های لیگ قهرمانان کرده که نتایج جالبی را در پی داشته است.
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
اسامی داورانی که در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر سوت می زنند، اعلام شد.
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی، از تغییرات بزرگ در رقابت های لیگ قهرمانان و برگزاری آن در سه سطح خبر داد.
در آخرین دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با گل به خودی و دیرهنگام برابر ذوب آهن به پیروزی رسید تا به رقابت نزدیک خود با پرسپولیس در بالای جدول ادامه بدهد.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال استقلال، پیکان، صنعت نفت آبادان ،پرسپولیس و فولاد خوزستان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ