دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی از طرح «تدوین رویه عملیاتی استاندارد از پیش تعیین‌شده (SOP) برای نظارت اخلاقی بر طرح‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به اطلاع‌رسانی شرکت تپسی در کدال بورس، هیات تجدید نظر در رای قطعی خود، رویه ضدرقابتی اسنپ را تائید کرد.
دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آرمان رمضانی با پیراهن جدید در لیگ بیست و سوم خواهد بود؛ او برای تکرار روزهای خوب انگیزه زیادی دارد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرده است.
رئیس دیوان عدالت اداری، صدور بی رویه بخشنامه توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی را از مهم ترین آسیب‌های حوزه اداری و افزایش ورودی پرونده به دیوان عدالت اداری دانست.
طبق رأی اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، رفتار مأمورانی که با قاچاقچیان تبانی کرده و با اخذ رشوه به آنها اجازه عبور داده اند، مشمول مقررات تعدد معنوی است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: مداخلات بی رویه دولت عرصه را برای بخش خصوصی تنگ می کند از این رو در محیطی که امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد بخش خصوصی عقب نشینی می کند.
سمنان- استاندار سمنان درباره بحران کم آبی، گفت: برداشت های بی رویه از چاه های آب و منابع زیر زمینی موجب فرو نشست زمین و افزایش دغدغه مندی مسئولان استان شده است.
رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور در خصوص تعیین مرجع صالح برای رسیدگی به دعوی زوجه به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی موضوع مهریه به طرفیت ثالث صادر شد.
یک فعال صنفی حوزه واردات تلفن همراه با بیان اینکه رویه واردات از محل صادرات خود بسیار فسادزا بوده است، گفت: این رویه بازرگانان را مجبور به استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای کرده است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
معاون مالی شهرداری تهران بر لزوم تهیه و تدوین برنامه مسنجم با استفاده از نظرات صاحب‌نظران ذی‌حسابی برای ساماندهی و سازماندهی شرکت‌های شهرداری جهت افزایش بهره‌وری و سودآوری مطلوب تاکید کرد.
رئیس گمرک ایران در مراسم رونمایی از اجرای فرآیند سیستمی ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع امور گمرکی بر هوشمندسازی فعالیت ها در رویه های مختلف گمرکی تاکید کرد.
وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از سیستم ابلاغ الکترونیکی در سامانه جامع گمرکی از رئیس کل گمرک خواست تا فهرستی از بخشنامه‌های غافلگیرانه گمرک تهیه تا درباره کثرت بخشنامه‌ها چاره‌اندیشی شود.
حمید علیمی از تعطیلی روضه هایش در اصفهان و قم به دلیل مشکلات امنیتی خبر داد.
حمید علیمی از تعطیلی روضه هایش در اصفهان و قم به دلیل مشکلات امنیتی خبر داد.
عدم توجه به طرح توازن فولاد کشور منجر به بر هم خوردن زنجیره تولید این صنعت شده است به طوریکه بر اساس نظر کارشناسان بازگشت به توازن گذشته در این زنجیره کاری بسیار دشوار به نظر می‌رسد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برخی مدیران شهرک‌های صنعتی به جای حمایت از صنعت با گران فروشی به دنبال کسب درآمد هستند که لازم است این رویه اصلاح شود.
سازمان فرمول یک از رویه غیرمعمولی برای عدم پخش این مسابقات در روسیه بهره‌برداری کرد.
در راستای تسهیل ترانزیت و توسعه کریدور شمال-جنوب طی روزهای آینده اولین پروژه بین المللی حمل و نقل مرکب تحت رویه تیر الکترونیک بین گمرکات ایران و هند عملیاتی خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه قطع درختان در تهران تبدیل به رویه غلط شده است و از رئیس قوه قضائیه می خواهیم تا به داد پایتخت برسد.
مدیریت صحیح منابع آبی در حوزه تامین و برداشت از حوضه‌های آبخیز چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین مطالبات مردم این استان محسوب می‌شود، رهاورد مدیریت ناصحیح در برداشت از منابع آب سطحی و زیرزمینی در طی سالیان اخیر موجب شده است تا شاهد بحران کنونی در استان برای تامین آب شرب مرکز استان و تعدادی از شهر‌ها و روستا‌ها باشیم.
سعید محمد با بیان اینکه بعد از ممنوعیت واردات خودرو در سال ۱۳۹۷، مناطق آزاد نیز وارداتی نداشت، تصریح کرد: در این سال‌ها با مشکل خودرو مواجهه بودیم که چهره کیش و قشم به عنوان جزایر گردشگری را خراب کرد.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دختر لاریجانی به خاطر تمکین از شوهر به خارج از کشور رفته بود و پسر آقای میرسلیم به دلیل همکاری با منافقین بازداشت شد، اما شورای نگهبان آقای لاریجانی را به بهانه تحصیل فرزندش خارج از کشور رد صلاحیت و آقای میرسلیم را به رغم این پرونده، تایید صلاحیت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ