باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: اگر بازیکنان بزرگی جذب کرده‌ایم باید روز اول نشان دهند که بزرگ هستند. خاصیت بازیکن خوب همین است که از همان روز اول خودش را نشان می‌دهد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان بازی در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد.
جذب ناقص بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر ممکن است این تیم را وارد شرایط سختی کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این تیم جای خالی برای جذب مهاجم خارجی ندارد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
شایعات شکل گرفته در خصوص اینکه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی به یک شخص وکالت داده، صحت ندارد.
این سایت هندی در ادامه مدعی شده است: «طبق شایعات اخیر، چندین باشگاه برای جذب این بازیکن علاقه نشان دادند. به نظر می‌رسد که باشگاه پیشتاز رئال مادرید باشد و پس از آن آرسنال شانس بیشتری برای خرید او دارد. بر اساس گزارش‌ها از دیگر مدعیان می‌توان به باشگاه الاتحاد عربستان و پرسپولیس ایران اشاره کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه‌ها برای تقویت تیم‌های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ‌نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.
وینگر تیم ملی ایران در لیست خرید زمستانی پرسپولیس حضور ندارد.
باشگاه پرسپولیس منابع ارزی برای جذب لژیونرها در نقل و انتقالات زمستانی در اختیار ندارد و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی کار سختی برای تقویت تیمش خواهد داشت.
توضیحات مدیرعامل پرسپولیس درمورد جذب دیاباته و کاوه رضایی را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده این تیم همچنان طبق نظر کادرفنی به دنبال جذب مهاجم خارجی خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شکایت دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان واکنش نشان داد و گفت: مذاکرات برای جذب بازیکن جدید در حال انجام است.
شیخ گزینه مدیریت بوده که به کادر فنی معرفی شده، اما گل‌محمدی هنوز راضی به جذب او نشده است.
سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده اند.
برنامه باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی مشخص شد.
در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.
اصلی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا پرتغال بود. بازیکنی که پروسه انتقالش به‌قدری طولانی شد که سرانجام مصدومیت گریبان او را گرفت و نتوانست سرخپوش شود.
پرسپولیس درآستانه جذب ۲مهاجم خارجی و یک فوروارد داخلی
انتصاب مسئول هماهنگی حوزه وزارتی وزارت کشور
مدیر کل دفتر بازسازی و نوسازی بنیاد مسکن گفت: بر اساس برآوردهای اولیه به ۲۰ هزار واحد مسکونی در ۱۵ استان کشور بر اثر سیل خسارت وارد شده است.
شایعه است دیگر، چیزی که شایعه باشد، صحت ندارد. سیدجلال کاپیتان و بزرگ تیم است. بحث جذب امید نورافکن و سجاد شهباززاده هم شایعه است
عقب ماندن استقلال در نقل و انتقالات از رقیب سنتی، این احتمال را افزایش داده که آجورلو به هر قیمتی که شده، این هافبک ملی‌پوش را جذب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ