مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که این تیم جای خالی برای جذب مهاجم خارجی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید لیست تیم جای خالی ندارد و برای جذب بازیکن خارجی باید بازیکن از لیست خارج کنیم.
پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری به دنبال جذب یک دروازه بان دوم است هرچند ممکن است اتفاقات از نوع دیگری رقم بخورند.
با توجه به جدایی احمد گوهری و شرایط لیست سرخ‌ها، اکنون پرسپولیس به شدت به دنبال جذب محمدرضا خالدآبادی است.
جدایی آل کثیر از پرسپولیس باعث دلخوری شدید هواداران این تیم شد. از طرفی بخشی از هواداران سپاهان از این خرید استقبال کردند و بخشی دیگر به انتقاد از جذب آل کثیر پرداختند.
برای حضور در لیگ بیست‌وسوم شرایط خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت نامشخص است و به نظر می‌رسد آن‌ها به‌زودی برای جذب مهاجم خارجی اقدام می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی یک بازیکن استقلال نظر مساعد دارد و در صورت جدایی بلافاصله درخواست جذب این بازیکن را خواهد داد.
برانکو ایوانکوویچ گفت: به یحیی گل محمدی تبریک می گویم. او تیم خوبی بست و نفرات خوبی جذب کرد و قهرمان هم شد.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
پس از جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه به فکر جذب مهاجم جدید خارجی افتادند و در نهایت یک برزیلی را جایگزینش کردند.
کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون این تیم پاسخ داد.
پرسپولیس قرار است به جای یورگن لوکادیا یک مهاجم خارجی جذب کند.
فرصت‌های شاگردان پرویز مظلومی با درخشش هوشیار یکی‌یکی از دست می‌رفت و در نهایت این حنیف عمران‌زاده بود که با یک شوت از راه دور عجیب و غریب هوشیار را تسلیم کرد. درخشش در آن بازی باعث شد تا پرسپولیس که با جدایی علیرضا حقیقی نیاز به یک دروازه‌بان داشت، ‌حسین هوشیار را جذب کند.
باشگاه سپاهان اصفهان در حالی قصد جذب یکی از بازیکنان فصل جاری پرسپولیس را دارد که تصمیمی برای جابجایی بازیکن با آنها در زمستان را ندارد.
بعد از جدایی یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس قصد دارد یک مهاجم خارجی دیگر جذب کند.
با جدایی یورگن لوکادیا، پرسپولیس در حالی وارد بازار نقل و انتقالاتی خواهد شد که جذب یک مهاجم در دستور کار مدیران باشگاه است.
یک روزنامه نگار هلندی اعلام کرد بلافاصله بعد از جدایی یورگن لوکادیا از تیم پرسپولیس، از مدیر باشگاه اِمن درخواست کرده است این مهاجم را جذب کند.
یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به شیوه بازی او به عنوان مهاجم دارد با توجه به جای خالی لیست این تیم برای جذب بازیکن آزاد خواستار عقد قرارداد دوباره باشگاه با آل کثیر شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای استفاده از عیسی آل کثیر تا نیم فصل جاری لیگ برتر منتظر خواهد ماند.
عملکرد کم نقص خرید‌های تابستانی پرسپولیس و حل مشکل گلزنی این تیم با جذب یورگن لوکادیا باعث شد تا گل محمدی تصمیم خود برای یک نفر جای خالی لیست بزرگسال را بگیرد.
با جذب شیخ دیاباته، لیست پرسپولیس برای فصل دشوار و رقابتی بیست و دوم تکمیل شد.
مهاجم مدنظر ریکاردو ساپینتو در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته است.
در حالی که لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد، یحیی گل‌محمدی به سراغ مهاجم خارجی رفته تا به این ترتیب مشخص شود هیچ تمایلی به ادامه حضور عیسی آل‌کثیر‌ ندارد.
پس از جذب مهاجم خارجی از سوی باشگاه پرسپولیس اکنون شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی این تیم در مسیر خروج از جمع سرخپوشان قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ