مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قرار بر این شده از ظرفیت حمل و نقل زمینی، خودرو و هواپیما در این ایام استفاده شود تا مشکلی برای تردد زائران حسینی ایجاد نشود. سازمان اتوبوسرانی نیز قیمت رفت و برگشت بلیت را اعلام کرده است. معاون وزیر راه و مسئولان اجرایی نیز در نشست کمیسیون بودند.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران ۶۸۰هزار تومان تعیین شده است.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسافربری کشور گفت: بازه اربعین اتوبوس‌ها یکسر خالی از مبدا به سمت مقصد بازمی‌گردند که افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌ها برای جبران خسارت رانندگان عادی است.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
سخنگوی ایران ایر از کاهش قیمت بلیت پروازهای اربعین به ۲ میلیون تومان خبر داد.
در حالی معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افزایش ۷۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داده بود که نرخ بلیت برای برخی مسیرها تا ۵۰ درصد دیگر افزایش یافته است.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌ پروازهای اربعین کنترل شده است.
امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری در خصوص نظارت بر گرانی‌ها گفت: برای نظارت بر بلیط هواپیما و اتوبوس و قطار قیمت مصوب ویژه اربعین تعیین شده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور از اعلام نرخ اتوبوس‌ها در ایام اربعین (۱۲ تا ۳۰ شهریور) خبر داد.
دادستان تهران در نشست مشترک با مدیران شرکت‌های هواپیمایی کشور گفت: پیگیری حقوق مردم و حل دغدغه آنها تا برطرف کردن مشکل ادامه دارد و همه مدیران، این جدیت دادستانی تهران را در نظر بگیرند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون تاکید شد که قیمت بلیط اربعین باید به نرخ مصوب باشد و بلیط چارتری در اربعین نداریم.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور جلوی پروازهایی که بلیت سفرهای اربعین را بیش از ۶ میلیون تومان عرضه کنند، گرفته می‌شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی از جدیدترین تصمیم‌گیری‌ها برای اربعین خبر داد و گفت: امسال قیمت رفت و برگشت بلیت هواپیما در ایام اربعین به عراق ۶ میلیون تومان است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری قیمت‌های بالای پروازهای اربعین را تکذیب کرد و گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب، بلیت اربعین بفروشد.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جلوگیری از نابسامانی‌های فروش بلیت و انجام پروازهای اربعین بخشنامه‌ای صادر می‌کنیم و اگر لازم باشد خودم کارها را رها می‌کنم و در فرودگاه حضور می یابم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ