سخنگوی دولت گفت: با تدابیر وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت‌ پروازهای اربعین کنترل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر راه آهن جمهوری اسلامی گفت: افزایش ظرفیت تعداد صندلی‌ها به بیش از ۶۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت هستیم و قیمت بلیت قطار چهار تخته و چهار ستاره از تهران _خرمشهر ۳۹۰ هزار تومان است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: امسال قیمت بلیت پرواز رفت وبرگشت نجف و بغداد از مبدا تهران ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پروازهای اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.
براساس اعلام مسئولان ستاد تنظیم بازار بلیت اتوبوس 29 درصد گران شده است و این نگرانی وجود دارد که در ایام اربعین بازهم قیمت بلیت بالارود.
در فاصله چند ساعت مانده تا شروع دربی فینال جام حذفی مردم به شدت از قیمت سرسام‌آور بلیت ناراضی هستند.
عضو شورای شهر تهران گفت:قیمت بلیت مدت دار از ۲ هزار و ۸۵۰ تومان به ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و بلیت مسیر تهران کرج از ۳.۷۷۰ تومان به ۳.۴۰۰ تومان کاهش یافت.
وزیر میراث فرهنگی گفت: قیمت بلیت ورودی موزه‌ها و مجموعه‌هایی که به وزارت میراث فرهنگی مربوط می‌شود، افزایش پیدا نمی‌کند و بر اساس قیمت‌های سال گذشته خواهد بود.
مشهد ـ در جلسه علنی شورای شهر مشهد براساس طرح دوفوریتی کاهش هزینه‌های شهروندی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت.
روسیه شروع به فروش بلیت بازی دوستانه‌اش با ایران به ارزش ۴۳۰ روبلی کرده است.
قیمت بلیت برای بازی استقلال برابر ملوان در رقابت های جام حذفی مشخص شد.
ظرفیت ورزشگاه آزادی برای حضور هواداران مشخص شد.
با باز شدن سامانه بلیت‌فروشی دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان مشخص شد بلیت این مسابقه ارزان‌تر از بازی قبلی شده است.
نرخ بهای خدمات باغ پرندگان با حداکثر آرا موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ۶۰ هزار تومان افزایش یافت.
در هفته ای که گذشته در بخش راه و شهرسازی قیمت بلیت های هواپیما به حالت سابق بازگشت اما پروازها محدود شد از سوی دیگر قیمت مسکن ملی حدود 7 میلیون تومان شده است.
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جزئیات پروازهای این شرکت هواپیمایی در ایام برگزاری جام جهانی را تشریح و قیمت بلیت‌های این پروازها را ۱۳ میلیون تومان اعلام کرد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از ارسال درخواست افزایش سقف قیمت بلیت پروازهای داخلی به سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.
سخنگوی ایران ایر از کاهش قیمت بلیت پروازهای اربعین به ۲ میلیون تومان خبر داد.
عضو هیئت مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: مابه التفاوت قیمت بلیت‌هایی که پیش از این با نرخ بالاتر از مصوب برای پروازهای اربعین به فروش رفته، به زائران عودت داده می شود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور جلوی پروازهایی که بلیت سفرهای اربعین را بیش از ۶ میلیون تومان عرضه کنند، گرفته می‌شود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از ارائه پیشنهاد این شرکت برای افزایش عوارض فرودگاهی به ۵ درصد بلیت پروازهای داخلی و ۷ درصد قیمت بلیت پروازهای خارجی به هیئت دولت خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری قیمت‌های بالای پروازهای اربعین را تکذیب کرد و گفت: هیچ شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی حق ندارد حتی یک ریال بالاتر از قیمت مصوب، بلیت اربعین بفروشد.
وزیر راه و شهرسازی از تعیین قیمت ۶ میلیون تومانی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جلوگیری از نابسامانی‌های فروش بلیت و انجام پروازهای اربعین بخشنامه‌ای صادر می‌کنیم و اگر لازم باشد خودم کارها را رها می‌کنم و در فرودگاه حضور می یابم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ