اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر ضرورت تسریع در روند راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در استان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
رئیس جمهور جبران عقب‌ماندگی ها در توسعه منطقه مکران را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج‌ساله برای تسریع در توسعه این منطقه تاکید کرد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی بر اهمیت و اولویت وام ازدواج و ضرورت تعیین تکلیف متقاضیان در صف دریافت این تسهیلات در سال جاری تاکید کرد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای طرح کهاب، تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه نفت می‌توانند بخش بزرگی از هزینه‌های این صنعت را کاهش دهند.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تسریع در برگزاری مجامع سال ۱۴۰۱ می‌بایست گزارشات حسابرسی به موقع ارائه شود و لذا این جلسه برای هماهنگی در این امر برگزار می‌شود.
محمدصادق جوکار گفت: متأسفانه این توافق‌ها به حوزه اقتصادی و انرژی کمتر تسری یافته است به نظر می‌رسد گام دوم این توافق را باید نهادهای اقتصادی برای افزایش همکاری‌ مؤثر بردارند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر ضرورت تسریع روند انتخاب رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در نامه خود به نخست وزیر این کشور بر ضرورت تسریع پایان دادن به فعالیت یک شرکت انگلیسی تاکید کرد.
۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم در خرید و اجاره مسکن تاکید کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تجاری سازی و تبدیل شدن به صادر کننده خدمات فضایی می تواند رشد و پیشرفت در صنعت فضایی کشور را تسریع کند.
رئیس جمهور در تماس با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به ویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی زلزله‌زدگان تاکید کرد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز در محورها و شهرها باید در اولویت باشد، گفت: اجرای پروژه ملی آزاد راه حرم تا حرم تسریع شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه ۲۲ توصیه به مدیران واحدها و حوزه‌های قضایی استان تهران، ضرورت «تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی» را مورد تاکید قرار داد.
مدیرعامل شرکت خاکریز آب بر ضرورت تسریع عملیات احداث سازه مستهلک کننده انرژی پایین دست تندآب در طرح ایمن سازی و ساماندهی رودخانه کن تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان گفت: استانداردهای حوزه آب و فاضلاب استان از میانگین کشوری عقب تر است.
ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های عوامل اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشور و مجازات آنان از دیگر موضوعات مورد تاکید سران قوای مجریه، مقننه و قضائیه بود.
تسریع بازنگری سیاست های کلی اقتصادی، اداری و بازرگانی در دوره جدید مجمع در دومین جلسه کمیسیون اقتصاد، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت مورد تصویب قرار گرفت.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران بر ضرورت تسریع در برنامه های تحول اقتصادی در مجموعه شهرداری تاکید کرد و خواستار تعامل همه جانبه با دولت شد.
رئیس جمهور ایجاد شرح وظایف برای دستگاه‌ها، تدوین سازوکار قیمت‌گذاری و نیز تدوین آئین‌نامه برای اهلیت‌سنجی را از جمله اقدامات ضروری برای تسهیل و تسریع روند خصوصی‌سازی دانست.
در جلسه شورای عالی مسکن به ریاست معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی توسط شبکه بانکی کشور بر مبنای ضمانت نامه سازمان برنامه و بودجه تاکید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ