یک کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه باید استانداردسازی و توجه به اصول حرفه‌ای در مدیریت نظام آموزشی در اولویت بانک‌ها قرار گیرد، گفت: یک از زیرساخت‌های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از فناوری اطلاعات در میان عموم مردم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
کیش - مدیر محیط زیست کیش گفت: ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی باعث کم کردن فشار از ایستگاه‌های طبیعی می‌شود و با این هدف اقدام به قلمه زنی و تکثیر مرجان‌ها و همچنین ساخت سازه‌ها برای زیر آب کردیم.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
توسعه نیروگاه ها یکی از مسائلی است که وزارت نیرو در دولت سیزدهم توجه جدی به آن داشته و برای افزایش ظرفیت آن گام های جدی برداشته است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
ظرفیت کشور در تولید آبزیان فرصتی توسعه اقتصاد دریامحور بوده و در این راستا ۳۰۰ سازه زیستگاه مصنوعی در آب‌های جزیره کیش مستقر شد.
ارتقاء و توسعه اکوسیستم پژوهش و نوآوری، نقش موثری در پیشرفت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دارد.
تحول بازار نفت خام ایران از طریق ورود و فعالسازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پالایش، دستاورد قابل توجهی برای کشور بوده است. نه تنها تقاضای داخلی را برآورده کرده است، بلکه منجر به گسترش موفقیت آمیز صادرات نفت خام ایران نیز شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: با توجه به تصاویر کیفیت خیام ارتقا قابل توجه ای در شیوه حکمرانی در حال وقوع است و همچنان توسعه پرشتاب صنعت فضایی ادامه دارد.
در دیدار مسئولان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با دستیار وزیر علوم مالزی بر توسعه همکاری‌های دوجانبه بین ایران و مالزی تاکید شد.
رئیس هیأت عامل ایدرو گفت: ایدرو به دنبال آن است تا بر مناطق و لکه‌های مرزی کشور متمرکز شود تا ضمن ایجاد اشتغال، از مهاجرت جمعیت از این مناطق به دیگر نقاط جلوگیری کند.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: اولین گام در بانکداری اسلامی، شناخت حقیقت و ماهیت کار بانکداری و موضع‌گیری درست و منطقی در برابر آن است.
محققان به دنبال توسعه دارویی بودند که پروتئینی به نام کیناز وابسته به سیکلین ۲ (CDK ۲) را که به خانواده پروتئین کیناز وابسته به سیکلین تعلق دارد مهار می‌کند. این خانواده از پروتئین‌ها در تولید سلول‌های اسپرم و توسعه تومور نقش دارند. موش‌های فاقد گیرنده CDK ۲ عقیم هستند، که این امر نشان می‌دهد این گیرنده می‌تواند یک هدف موثر برای مهار به عنوان یک ضد بارداری باشد.
در راستای گسترش بانکداری الکترونیک و توسعه ارائه خدمات ضمانت‌نامه‌ای و با هدف حمایت از شرکت‌های صرافی فعال، طرح "صرافان" بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه موبایل بانک (نگارش 3.2.1) بانک رفاه کارگران به‌روزرسانی شد.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
در راستای توسعه محصولات بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.1.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: در کشورهایی که بانکداری اسلامی رونق دارد و موسسات مالی خود را ملزم به رعایت اصول اسلامی می‌دانند در صورتی که بانکی با قوانین شریعت انطباق نداشته باشد، "ریسک شریعت" پیدا می کند؛ این در حالی است که در ایران چنین ریسکی در نظام بانکی تعریف نشده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: راه اندازی فینوداد برای توسعه فعالیت های دانش بنیانی در کشور، قصد ملی ماست و با ورود اکوسیستم دانش بنیان‌ و نوآوری به بانک ملی سراغ بانکداری ونچر خواهیم رفت.
پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب در روستای ناریان شهرستان طالقان در البرز نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی آثار بجا مانده از سیلاب دراین روستا هستند. به گفته فرماندار طالقان، ۷۰ خودرو در این روستا توسط امواج سهمگین سیلاب متلاشی شده اما خسارت جانی در برنداشت و از سوی دیگر ۱۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ