العبدلی با بیان اینکه تلاش‌هایی برای از بین بردن هویت حجاز در حال انجام است، افزود: هیچ اثری از خانه‌های پیامبر (ص) و اهل بیت، صحابه و مساجد ایشان باقی نمانده و همه با بهانه «بدعت» از بین رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لایحه عفاف و حجاب که بند بند آن این روزها میان مردم حلاجی شده است با ۱۵۰۰ پیشنهاد نخبگان و فرصت دو هفته‌ای پارلمان، به حکم مردم سالاری یک راه بیشتر پیش رو نداشت: اجرای آزمایشی.
رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.
پارلمان اروپا درخواست بازداشت رییس‌جمهور بلاروس توسط دادگاه کیفری بین‌المللی را به اتهامات واهی مطرح کرد.
پارلمان اروپا در نشست اخیر خود با اکثریت آراء از اتحادیه اروپا و کشورهای عضو درخواست کرد که کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.
پارلمان اروپا به طرح ادعاهای اثبات‌نشده در خصوص انفجار نیروگاه برق‌آبی کوخوفکا پرداخت.
با به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء اختصاص یافته به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری لبنان، نمایندگان پارلمان این کشور مجدداً در پایان دادن به این خلأ سیاسی ناکام ماندند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه عفاف و حجاب روز سه شنبه به مجلس ارسال شده است که دو فوریتی است و باید اعلام وصول شود و سپس در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس بررسی شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال نسخه نهایی لایحه حجاب و عفاف به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین روز گذشته اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور در ادامه ادعاهایش علیه ایران مبنی بر حمایت نظامی از روسیه در جنگ اوکراین، طرحی را برای تحریم ۵۰ ساله ایران به پارلمان این کشور ارائه کرده است.
پارلمان اوکراین در اقدامی ضد ایرانی، وضع تحریم‌ و محدودیت‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی را به مدت ۵۰ سال به تصویب رساند.
برخی نمایندگان از بازبینی و در لایحه در بهارستان سخن گفته‌اند. در جبهه روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری نیز کار به طرح ادعای عدم مطالعه لایحه از سوی رئیس دستگاه قضا و انتقاد شدیداللحن از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشیده شده است. فراتر از تمامی این واکنش‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها در قامت منتقد ظاهر شده، بلکه خود نیز مدعی طرح لایحه‌ای مجزا و ارسال آن به پارلمان شده است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره لایحه پیشنهادی قوه‌قضائیه درباره عفاف و حجاب گفت: این لایحه نگاه جدیدی به مقوله حفظ کرامت زن و مسئله عفاف و حمایت های قانونی از سلامت اخلاقی جامعه دارد.
پارلمان عربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه (اشغال فلسطین)، بر لزوم مقابله با تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
پارلمان فرانسه امروز با تصویب قطعنامه‌ای از پاریس و اتحادیه اروپا خواست تا ارتش خصوصی واگنر وابسته به مسکو را تروریستی اعلام کنند.
پارلمان کویت علاوه بر قانونگذاری مسئول نظارت بر عملکرد دولت هم هست اما تصمیم گیری نهایی در مسائل مهم بر عهده امیر کویت است و او اختیار انحلال مجلس را هم دارد.
پارلمان عربی در جهت حفظ جان مردم سودان و بازگشت امنیت به این کشور، خواستار پایان فوری و همیشگی جنگ در این کشور بحران‌زده شد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در نامه ای به رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
اگر شما و دوستانتان در پی فتح کامل پارلمان هستید و از فرط بی‌کارنامه بودن مجبورید به ریسمان حجاب متوسل شوید، در حال بسط منکر و زدودن معروف هستید. دین خدا بازیچه و مطاع دنیوی چند ظاهرالصلاح فاسد العقیده نیست که هر روز مانند مارگیران آن ملعبه قدرت‌طلبی کنند.
پارلمان سوئد امروز با ۲۶۹ رأی موافق در برابر ۳۷ مخالف، با پیوستن این کشور به ناتو موافقت کرد.
پارلمان اردن امروز به اتفاق آراء به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور رای داد.
پارلمان اردن امروز به اتفاق آراء به اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از این کشور رای داد.
پارلمان اروپا خواهان حذف بلاروس از یورو ۲۰۲۴ شد
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
هیفا جمعه نایب رییس گروه دوستی پارلمان سوریه، دوشنبه ۹ آبان با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ