اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات نظامی صهیونیست گفتند که عملیات تله و کمین نیروهای مقاومت که مملو از مواد منفجره بود، غافلگیر کننده و بسیار شبیه بمب‌های استفاده شده در جنوب لبنان توسط حزب‌الله و غزه توسط حماس بود.
همزمان با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نابلس، جنین و الخلیل، گردان های قدس از انجام عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین «میراف» نزدیک جنین و تیراندازی به سوی آن خبر داد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر دادند، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
لحظاتی پس از اینکه گردانهای قدس از تداوم نبرد خبر داد، شدیدترین موج حملات موشکی از غزه به سمت اراضی اشغالی انجام شد.
گردان های قدس اعلام کرد که به‌زودی به جنایت ترور شهید «علی حسن غالی» فرمانده یگان‌های موشکی این گردان‌ها پاسخ کوبنده خواهد داد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه یکشنبه شب از آماده باش کامل نیروهای خود خبر داده است.
سخنگوی نظامی گردان های قدس با اشاره به پایان یافتن رزمایش این نیروها در کرانه باختری بر تداوم راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.
مانورنظامی گردان‌های قدس قرار است شامل شلیک موشک و توپخانه، استقرار نیروهای سرایا و فعالیت نیروهای مختلف دیگر باشد.
سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که مقاومت و درگیری‌ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.
گردان های قدس- گردان نابلس شامگاه دوشنبه اعلام کرد که رزمندگان این گردان شامگاه دوشنبه یک کوادکوپتر متعلق به صهیونیست ها را سرنگون کردند.
محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از همکاری گردان های شهدای الاقصی و گروهان های قدس شاخه های نظامی جنبش فتح و جنبش جهاد اسلامی در شمال کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
گردان جنین (وابسته به گردان های قدس) با صدور بیانیه ای از شهادت دو مبارز فلسطینی عضو این گروه مقاومتی در درگیری بامداد امروز پنج شنبه با نظامیان صهیونیست خبر داد.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
منابع خبری اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از موشک های ساحل به دریای گردان های قدس، در نبرد اخیر حتی به سواحل غزه نزدیک نشدند.
گردان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره درگیری های صبح امروز در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
گردان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره درگیری های صبح امروز در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی ۱۲ رزمنده جهاد اسلامی به شهادت رسیدند.
سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به همه نیروهای میدانی خود دستور آماده باش صادر کرد.
ارتش اسرائیل ویدئویی از لحظه هدف گرفته شدن واحدی منتشر کرد که «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در گردان های قدس در برج فلسطین در آن حضور داشت. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
پلیس رژیم صهیونیستی عدنان غیث استاندار قدس را که چند روز پیش بازداشت شده بود، به طور مشروط از بازداشت‌گاه آزاد و وی در حبس خانگی قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ