پس از دستور رگولاتور آنتی تراست هند، گوگل سیاست پرداخت در اپ را برای توسعه دهندگان نرم افزار این کشور اجرا نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزانی که از الگوی کشت ابلاغی تبعیت کنند حمایت جامع می‌شوند.
تبریز- معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزانی که از الگوی کشت ابلاغی تبعیت کنند حمایت جامع می‌شوند.
سردار آزمون می‌گوید ملیت ایرانی او باعث نشده که سرمربی بایرلورکوزن نگاه متفاوتی به او داشته باشد.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
ششتمد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تبعیت از ولایت فقیه وظیفه آحاد افراد جامعه اسلامی است و پشتیبانی از آن تکلیف الهی است.
رییس جمهور گفت: دستگاه قضایی برای ابطال باطل تمام همت خودش را در سطوح قضات عالی، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت کشور، سازمان بازرسی و دادگستری‌ها و دادیاری‌های سراسر کشور به کار گرفته است.
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه ویژگی بارز و شاخص سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
یک کارشناس اقتصادی گفت: به طور کلی دولت شاید بتواند در کوتاه مدت بر مکانیسم قیمت‌ها تأثیرگذار باشد اما واقعیت این است که دولت در بلند مدت چاره‌ای جز تبعیت از قیمت و بازار را ندارد.
نگرانی‌ها درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد و شامل نقض حریم خصوصی، تبعیض و بیم آن است که از فناوری مذکور برای گسترده کردن کلاهبرداری‌ها و اخبار جعلی استفاده شود.
عدم تبعیت سران وقت ایران از ایده‌های نازیسم در سیاست‌های فرهنگی و سیاسی این دوره مشهود است. درحالی‌که یکی از هسته‌های اصلی ایده نازیسم ضدیت با قوم یهود و پاکسازی نژادی جوامع مرتبط است، دولت ایران در این دوره نه‌تنها در سیاست‌های فرهنگی سنتی خود مبنی بر تسامح مذهبی و فرهنگی تغییری ایجاد نکرد، بلکه تلاش‌هایی برای نجات یهودیان اروپا حتی یهودیان آلمانی نیز انجام داد.
روندیابی اقدامات اروپاییان طی ماه های اخیر نشان می‌دهد سهم برابری در تحریک و حمایت اغتشاشگران در آشوب پاییز سال گذشته نداشتند به‌طوری که فرانسه و آلمان حتی پا را فراتر از انگلیس گذاشتند.
پیروی کورکورانه اروپا از آمریکا، همزمان که اتحادیه را از لحاظ اقتصادی در برابر آمریکا آسیب‌پذیر کرده، سران بروکسل را در حوزه‌های امنیتی- دفاعی و سیاست خارجی به آمریکا متکی ساخته است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: زمانی که قیمت‌های پایین تری از بازار آزاد در بورس کالا کشف می‌شود بازار آزاد نیز با گذشت زمان از این روند تبعیت می‌کند.
لیدرهای خودخوانده اغتشاشات اخیر به رهبری رضا پهلوی در تبعیت از دولتهای غربی تضعیف مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنند.
ستاره تیم هاکی مولینا اسپورت به خاطر تبعیت از قوانین داخلی اسپانیا مجبور شد با سرطان در لیست تیمش قرار بگیرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، درج مبحث هولوکاست در سرفصل آموزشی مدارس امارات متحده عربی را محکوم کرد.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار خواهد شد. نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود، نخست درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست، به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
با موافقت نمایندگان، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.نمایندگان در جلسه علنی نوبت دوم امروز خود ابتدا درخواست مسکوت ماندن طرح مالیات بر عایدی سرمایه را بررسی کرده و پس از مخالفت با این درخواست به ادامه بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح مالیات بر عایدی سرمایه پرداختند.
نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اروپایی از آمریکا تبعیت نکنند و بدانند ایران مقتدر مسیر پیشرفت خود را با گام‌های بلند طی می‌کند.
دولت انگلیس در راستای تبعیت از رویکرد خصمانه اتحادیه اروپا و آمریکا علیه تهران و به بهانه های واهی، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم کرد
گوگل با ایجاد یک نهاد رگولاتوری داخلی در هند برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه‌های اجتماعی مخالفت کرد. در مقابل فیسبوک و توئیتر از این پیشنهاد حمایت کردند.
قزوین - جانشین فرمانده سپاه قدس در دوره دفاع از حرم مردم، امام و ولی زمان خود را شناخته و به وظیفه خود عمل کردند.
قزوین - جانشین فرمانده سپاه قدس در دوره دفاع از حرم مردم، امام و ولی زمان خود را شناخته و به وظیفه خود عمل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ