معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران–شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه ۳ آزادراه را مورد بررسی قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
رضا رشیدپور درباره بازدید سرزده مخبر به پمپ بنزین نوشت: لطفا فواید بازدید سرزده از پمپ بنزین را توضیح دهید.
بازدید کیومرث هاشمی و محمودخسروی وفا از اردوی تیم ملی تیراندای
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان از سفارت ایران در ریاض بازدید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور به صورت سرزده از جایگاه‌های سوخت بازدید کرد.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
معاون اول رئیس جمهور از بازار کفش بازار بزرگ تهران بازدید کرد.
دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
اخیراً معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر اقتصاد دستور داده است ظرف یک ماه مسائل گمرکات کشور را سامان‌دهی کند.
معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای کنترل وضعیت ترافیکی کشور قرار گرفت.
فیروزکوه- معاون اول رئیس جمهور به صورت هوایی از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران بازدید کرد.
معاون اول رئیس جمهور به منظور پیگیری اجرای طرح «فجر تا فطر» به صورت میدانی از سه فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران بازدید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (جمعه) از شرکت راه آهن و و اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی خطوط ریلی کشور بازدید کرد.
معاون قضائی دادستان کل کشور از مرکز ماده ۱۶ سروش تهران بازدید کرده و دستور داد تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ویژه اجرای قانون مبارزه با مواد مخدر تشکیل شود.
معاون اول رئیس‌جمهور پس از این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، بر پیگیری مطالبات دانشجویان و توجه به درخواست‌های آن‌ها تأکید کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ