اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران–شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه ۳ آزادراه را مورد بررسی قرار داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، روند آموزش دانشجویان در این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت از روند خدمات‌رسانی در بیمارستان هلال‌احمر ایران در مکه و در مراسم حج ۱۴۰۲، بازدید کرد.
سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کردند.
رئیس سازمان فضایی ایران از روند احداث پایگاه ملی پرتاب ماهواره بازدید کرد.
اهواز- رئیس‌جمهور از پروژه فاضلاب اهواز و کارون بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و آخرین وضعیت روند احداث آن قرار گرفت.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت توانیر از روند احداث پست ۴۰۰ کیلوولت قم ۲ بازدید و با تاکید بر تسریع در روند احداث آن، این پروژه را در تامین پایدار برق استان قم مهم و حیاتی قلمداد کرد.
شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن بازدید از زندان مرکزی اهواز، دستورات لازم برای تسریع در فرایند بررسی پرونده زندانیان مشمول عفو رهبری را صادر کرد.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ملی‌پوشان قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ملی‌پوشان قرار گرفت.
رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از صرافی ملی و شعبه مستقل فردوسی روند مبادلات ارز را در واحدهای بانک با قیمت های مصوب بانک مرکزی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
بیرجند- وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مرکز خراسان جنوبی بازدید کرد.
بیرجند- وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مرکز خراسان جنوبی بازدید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از روند پیشرفت پروژه ساختمان جدید بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی شهید فیاض بخش، بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با حضور در محل احداث تأسیسات تقویت فشار گاز خورموج و آب‌پخش در استان بوشهر، از روند پیشرفت این دو پروژه بازدید کرد.
بازدید سرپرست وزارت رفاه از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین
مهران- سردار سلامی فرمانده سپاه در بازدیدی با بالگرد از وضعیت شهر و پایانه مهران در جریان آخرین روند تردد زوار قرار گرفت.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی از روند اجرای سد دالکی در استان بوشهر بازدید کرد.
نمایندۀ مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر نیشابور، با بازدید از عملیات اجرایی پروژۀ فیبرنوری ایرانسل در نیشابور، در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۵۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ