یاناس ویچیچ مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد کشور شد و پاول متئوس مربی تمرین دهنده نیز روز چهارشنبه به همراه پسرش وارد تهران می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتقادهای شدید از عملکرد این مربی، او در مصاحبه‌ای از خود دفاع کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در پاسخ به سوالی درباره جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم به صورت تلویحی پذیرفت که جدایی ستاره پرتغالی ذهنیت تیمش را بهتر کرده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داد و بعد از تمدید قراردادش با آاِک یونان، تمجید سرمربی این تیم را برانگیخت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داد و بعد از تمدید قراردادش با آاِک یونان، تمجید سرمربی این تیم را برانگیخت.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، در پاسخ به یک هوادار به دشواری‌های عجیب و غریبی که در 18 ماه اخیر پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت مردم فراموش می‌کنند چه بر او گذشته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به مهر تاکید کرد که یحیی گل محمدی سرمربی فصل آینده سرخپوشان خواهد بود.
بعد از مصاحبه عصر چهارشنبه سرمربی بشیکتاش، دله آلی اعلام کرد که به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.
بعد از انتقادهای تند و بی‌سابقه آنتونیو کونته از بازیکنان تاتنهام، کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی این تیم، اولین کسی بود که سکوتش را شکست و به سرمربی‌اش پاسخ داد.
بعد از آنکه دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کریم بنزما به خواسته خودش در جام جهانی قطر اردوی خروس‌ها را ترک کرد مهاجم فرانسوی واکنش تندی نشان داد و دشان را به دروغگویی متهم کرد.
هواداران رئال مادرید بعد از انتشار خبر پیشنهاد باشگاه النصر عربستان به لوکا مودریچ با چنان شور و حرارتی علاقه‌شان را به او ابراز کردند که مودریچ در نهایت به این پیشنهاد قاطعانه پاسخ منفی داد.
کریمی که بعد از مصدومیتی طولانی مدت نیم‌فصلی می‌شود که به میادین بازگشته تحت قرارداد با باشگاه کایسری اسپور است.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
بعد از درخواست رئیس فیفا از کشورها برای نامگذاری استادیوم‌هایی به نام پله، جزیره کیپ‌ورد، در این راه پیش‌قدم شد و نام یکی از ورزشگاه‌های خود را به پله تغییر داد.
امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
فقط 12 ثانیه بعد از کری‌خوانی و توهین هواداران استرالیا به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دروازه حریف را باز کرد!
اگر نویدکیا به فدراسیون پاسخ منفی بدهد، شرایط گزینه‌های دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا سرمربی تیم امید بعد از جام جهانی 2022 قطر معرفی شود.
گزارش‌ها حاکی است ژابی آلونسو به نیمکت بایر لورکوزن نزدیک شده است. بعد از پاسخ منفی توماس توخل به باشگاه آلمانی، شانس آلونسو بیشتر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.
خواهر کریستیانو رونالدو بعد از شکست دیشب پرتغال از اسپانیا هواداران پرتغالی را به قدرناشناس بودن متهم کرد و انتقادهای تندی خطاب به آنها مطرح کرد.
بعد از مصاحبه جنجالی فرانچسکو توتی درباره همسرش، ایلاری توتی از طریق وکیل خود به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت برای محافظت از فرزندانش هر کاری خواهد کرد.
میرشاد ماجدی به عنوان اولین نفر از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بیرون آمده و در مورد تغییر سرمربی ترجیح داد سکوت کند.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، در پاسخ به اینکه آیا درنظرگرفتن جریمه نقدی برای بی‌حجابی یا بدحجابی توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: در اول لازم است به این موضوع اشاره شود که بی‌حجابی طبق قانون ما جرم تلقی می‌شود؛ ولی مشخص نیست که مصداق بی‌حجابی چه چیزی است؛ حتی در این امر بین فق‌ها هم نظرات متفاوتی وجود دارد. از سوی دیگر مسئله این است که چه کسی می‌خواهد بی‌حجابی یا بدحجابی فرد را تشخیص دهد. آیا یک مأمور نیروی انتظامی صلاحیت تشخیص این را دارد؟ که پاسخ قطعا منفی خواهد بود.
امیرحسین حسین زاده بازیکن فصل گذشته استقلال همچنان در انتظار توافق این باشگاه با شارلوا بلژیک است.
چطور در دوره درخشش مربیان ایرانی، درجه چند های شرق اروپا به ورزش ایران قالب می‌شوند؟ آیا مسیر غلط پول‌پاشی و مدیریت برآمده از تفکر فوتبالی ساکت بعد از سه سال نرسیدن به قهرمانی لیگ برتر والیبال تصحیح شد؟ پاسخ منفی است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ