فقط 12 ثانیه بعد از کری‌خوانی و توهین هواداران استرالیا به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دروازه حریف را باز کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرموده‌اند: به راه انداختن دسته های عزاداری برای سیدالشهداء و اصحاب او علیهم السلام و شرکت در امثال این مراسم امری بسیار پسندیده و مطلوب است و از بزرگترین اعمالی است که انسان را به خداوند نزدیک می کند، ولی باید از هر عملی که باعث اذیّت دیگران شود و یا فی نفسه از نظر شرعی حرام باشد، پرهیز شود.
وزیر خارجه لبنان از پاسخ محکم خود خطاب به سفرای پنج کشور بزرگ در خصوص چادرهای نصب شده از سوی حزب الله در مزارع شبعا خبر داد.
رئیس مجلس با محکوم کردن بی احترامی و جسارت دولت و پلیس سوئد در فراهم ساختن زمینه اهانت به ساحت مقدس ⁧قرآن کریم تاکید کرد: مسلمانان جهان پاسخگوی این اهانت‌های منزجرکننده خواهند بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خطای دشمنان با پاسخ قاطع و محکم نیروهای مسلح همراه خواهد شد.
این شایعات پس از پخش مستند زندگی جورجینا شدت گرفته بود و خیلی اعتقاد داشتند از سبک زندگی جورجینا ناراحت است و تصور می‌کند به به فردی خودخواه و خودمحور تبدیل شده.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
آرسنال با پیروزی 4-1 مقابل لیدز، برتری 8 امتیازی‌اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد.
یک خبرنگار صهیونیست که در صدد تحت فشار قرار دادن یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی با سوال پیچ کردن وی بود، با پاسخ محکم وی شوکه شد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جسارت صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمانان را محکوم می‌کنیم و صهیونیست‌ها بدانند این اقدام آنان بی پاسخ نمی‌ماند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش‌ از این هم گفته بودیم که صدور قطعنامه مشخصاً یک اقدام غیرسازنده برای حفظ فشار حداکثری است و کمکی به حل مسائل موجود نخواهد کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
اگر یک زامبی در زمین کم‌عمق‌تر زنده شود و یا درون یک تابوت نه چندان محکم قرار داشته باشد یا تنها درون یک کفن باشد شانس بیرون آمدن را خواهد داشت به خصوص زمانی که قبر تازه بوده و خاک قسمت بالایی خشک و نرم است.
«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.
وزیر کشور گفت: به گروهک‌های تروریستی و آشوبگران پاسخی محکم می‌دهیم و به هیچ وجه حاضر نخواهیم بود به آنها اجازه نفوذ دهیم.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر و رویکرد تعاملی جمهوری اسلامی ایران برای حل مسائل و مشکلات است.
رئیس جمهور در پاسخ به قدردانی دبیرکل سازمان ملل متحد از حسن نیت و عمل ایران در آزادی دو تن از محکومان امنیتی زندانی در کشورمان، گفت: این اقدام گواه حسن نظر جمهوری اسلامی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس هشدار داد که روسیه می‌تواند از همه جهات از جمله هوایی، این کشور را هدف قرار دهد، اما در عین حال مدعی شد حملات احتمالی مسکو با پاسخ محکم ناتو روبرو می‌شود.
پاسخ محکم سرمربی پورتو به منتقدان طارمی
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره بازداشت یکی از سر شبکه‌های فساد به نام الکس (شهروز سخنوری) که دو سال پیش به همراه مادر و فردی که رابط وی بود، دستگیر شد، گفت: راه اندازی شبکه سازمان یافته فساد از اتهامات این فرد است.
جنگ اوکراین، بزرگترین تغییر جریان‌های تجارت نفت در بازار جهانی از دهه ۱۹۷۰ را رقم زده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ