سرپرست استقلال می گوید اگر قرار باشد در یک سال مدیرعامل عوض شود، تیم از اهدافش دور می ‌شود و کسی ضرر نمی ‌کند‌، به جز تیم و هوادارانش.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌گوید ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. او در اسفندماه سال گذشته گفته بود ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
رهبر انقلاب اسلامی با اظهار خرسندی از تجدید حیات ارتباط دو کشور بعد از یک وقفه طولانی افزودند: متاسفانه سال‌های متمادی روابط ایران و ازبکستان بسیار محدود بود و امیدواریم این سفر و گفتگوهای انجام شده در تهران، سرآغاز یک آینده بهتر در روابط دوکشور باشد.
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان بعد از پیروزی پرگل امشب مقابل سمپدوریا تاکید کرد که تلاش برای کسب سهمیه تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.
بازیکنان نساجی امیدوار هستند تا پیروزی برابر استقلال در جام حذفی را تکرار کنند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس که وعده داده شده به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم این کار خوب ساخت تندیس‌ها از مفاخر کشور در تهران ادامه داشته باشد تا شهروندان با سرمایه ملی و فرهنگی کشور هر بیشتر آشنا شوند.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: لایحه جامع انتخابات هم اکنون در کمیسیون شوراهای مجلس در حال بررسی است و انتظار داریم تا اواسط اردیبهشت تصویب و برای اجرا ابلاغ شود.
علیرضا عنایتی مدیرکل خلیج‌فارس وزارت امور خارجه گفت: در حال حاضر از سرگیری روابط اعلام شده و ما به دنبال آغاز فعالیت سفارت هستیم و امیدواریم در زمان پیش‌بینی شده یعنی تا قبل از ۱۹ اردیبهشت که سقف زمانی دو ماهی بود که مورد توجه قرار گرفته است بتوانیم سفارتخانه و سرکنسولگری ایران را بازگشایی کنیم.
رئیس جمهور فنلاند اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا به همراه فنلاند به عضویت ناتو دربیاید.
سخنگوی دولت گفت: طی دو هفته آتی جلسات فوق‌العاده دولت در زمینه بررسی برنامه هفتم توسعه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری این لایحه هم تقدیم مجلس خواهد شد.
وزیر خارجه سوئد امروز ابراز امیدواری کرد که کشورش بتواند تا پیش از اواسط ماه جولای به ناتو بپیوندد.
فولاد نکونام بدون باخت برابر سپاهان در اهواز است و امیدوار است تا سه شنبه این روند را با پیروزی ادامه باخت.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ تا پایان دی‌ماه گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های ویژه، امیدواریم ۱۰۰ درصد بودجه مصوب را تا پایان سال، محقق کنیم.
حسین امیرعبداللهیان شامگاه جمعه در جریان سفر به لبنان و در کنفرانس خبری، اظهار امیدواری کرد که در نخستین اقدام، سرکنسولگری‌های ۲ کشور در شهر‌های جده و مشهد بازگشایی شود تا به کسانی که علاقمند سفر‌های زیارتی به مکه مکرمه، مدینة منوره و مشهد مقدس هستند، خدمات ارائه کنند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: امیدواریم ۹.۵ کیلومتر باقی‌مانده از خط ۶ مترو تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تردد ۱۰ میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه شخص ثالث در کشور خبر داد و گفت: با بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه امیدواریم شرایط برای دریافت بیمه‌نامه تسهیل شود.
وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با تصویب مجلس و با توجه به دوفوریتی بودن لایحه، در شورای نگهبان هم تأیید شود و در یکی دو هفته آینده اجرایی شود.
فاطمی امین گفت: خوشبختانه در موضوع تراز ارزی صادرات غیر نفتی، در حال نزدیک شدن به نقطه صفر هستیم و در این خصوص باید گفت سال گذشته ۴۸/۵ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۵۲ میلیارد دلار واردات داشتیم که تنها ۳/۵ میلیارد دلار تا رسیدن به این مهم فاصله داریم که امیدواریم این مسئله در سال آینده محقق شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: امیدواریم تا اول سپتامبر (۱۰ شهریور) برجام را احیا کنیم.
بازیکن تیم فوتبال ملوان ابراز امیدواری کرد که آنها با حضور هواداران انزلی چی، موفق به شکست استقلال شوند.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امیدواریم لایحه انتخابات با همکاری نمایندگان مجلس و شورای نگهبان تا آخر شهریور ماه آماده و ارائه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ