سرمربی استقلال تصمیم گرفته تا زمان خرید بازیکن در پست های مورد نظر ، بازیکنی را در لیست مازاد قرار ندهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکلیف رانجلو یانگا، بازیکن خارجی که برای عقد قرارداد با استقلال در تهران حضور دارد، تا فردا مشخص می شود.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
سرپرست تیم استقلال معتقد است این تیم از شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو لیگ برتر برخوردار نیست.
جواد نکونام در یکی از بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ استقلال، مأموریت بزرگی برای عبور از مشکلات و کسب رضایت هواداران این تیم دارد.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
سرمربی استقلال می‌گوید که وضعیت تیم او خوب نیست و آبی‌ها برای شروع فصل بعد، شرایط سختی دارند.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
نقل و انتقالات استقلال به طور کامل زیر نظر جواد نکونام انجام می‌شود تا در روند جذب بازیکن تاخیری پیش نیاید.
تا بدین لحظه، چندین بازیکن مطرح و نامدار در فهرست خروج جواد نکونام حضور دارند و آنها فصل بعد با لباس تیمی بجز استقلال به میدان خواهند رفت.
سرمربی استقلال این روزها تمام تمرکز خود را روی کارش گذاشته و مشخص است که انگیزه زیادی برای موفقیت در جمع آبی‌ها دارد.
مشکلات جواد نکونام برای حضور در استقلال با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رفع شد و حالا همه چیز در گرو تصمیم مدیران این باشگاه است.
به نظر می رسد باشگاه استقلال در نهایت تا پایان این هفته به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب سرمربی خواهد رسید.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
با وجود سفر قریب‌الوقوع سرمربی اسپانیایی، احتمالاً سرمربی بعدی استقلال یک چهره داخلی خواهد بود.
عملکرد قابل قبول کریستوفر کنت در لیگ بیست و دوم بهانه‌ای برای گفتگو با این گلر اتریشی بود.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان درباره نحوه رفتن جواد نکونام از اردوی این تیم در قطر توضیحاتی ارائه داد.
جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.
رکورددار بازی با لباس تیم ملی به درگذشت سرمربی اسبق ایران واکنش نشان داد.
حاج‌صفی که کاپیتان ایران در بازی دوستانه با تونس بود امیدوار به تکرار این کار در جام جهانی است تا تاریخ‌ساز شود.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
نکونام، سرمربی فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش می‌گوید تازه چهار هفته از لیگ گذشته و تا پایان لیگ هزار اتفاق مختلف رخ خواهد داد.
چهارمین مرحله مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مردان با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان به پایان رسید.
اگر جواد نکونام پاسخ پیشنهاد استقلال را تا 48 ساعت دیگر ندهد از لیست گزینه‌های این تیم خارج خواهد شد. نکونام تنها گزینه مدیران استقلال نیست و آنها چند گزینه دیگر هم دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ