اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان جنایی تهران در جست‌جوی قاتلی هستند که جوانی را در نزاع خیابانی به قتل رسانده و فراری شده است.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل جوان ۳۰ ساله در تهران خبر داد و گفت: پدر این جوان اظهار کرد، پس درگیری لفظی، پس از هل دادن و برخورد سر وی با لبه پله فرزندم فوت کرده است.
در همان حال که هر دو طرف دعوا روی موتور نشسته بودند بین آن‌ها درگیری لفظی صورت گرفت: «درگیری بین ما زیاد طولانی نشد. من خیلی سریع گاز موتور را گرفتم و از مهلکه دعوا دور شدم. آن موتور سوار ناشناس هم گاز داد و دور شد. چند متر جلوتر من متوجه شدم که احمد روی شانه‌های من افتاده است. متوجه شدم بیهوش است. وقتی از موتور پیاده شدم او غرق در خون روی زمین افتاد. تازه آن زمان متوجه شدم ضربه عمیقی با چاقو به سینه احمد زده بودند. سپس او را به بیمارستان منتقل کردم که دیگر بی‌فایده بود.»
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل به قتل رساندن مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
ماجرای قتل ناصرالدین شاه در قالب نمایشگاهی از کتیبه های روایتگر قتل، دفترچه خاطرات، قرآن های اهدایی، صندلی و دستمال خونی به جا مانده؛ روایت شد.
یک زن در جنوب تهران به طرز مرموزی به قتل رسید و تلخ‌تر اینکه بچه‌های قد و نیم قدش اولین کسانی بودند که جسد مادر را دیدند.
معمای مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ ۱۲ میلیارد تومان طلا زیر فضولات حیوانی!/ خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند/ ماجرای باند ۱۱۱/ محاکمه زوج جنایتکار به اتهام قتل مرد نیکوکار/ ۵ میلیون تومان برای سرقت هر کامیون!/ سرقت طلای مسافران برای کمک به پسر افسرده
بازبینی دوربین‌های ترافیکی عامل انتقال و رها کردن جسد در محفظه نخاله‌های ساختمانی را لو داد و مشخص شد که «علی – ت» جسد «عبدا... - س» را که درون کیسه سفید رنگ قرار داشت با یک دستگاه گاری حمل ضایعات به بولوار یاران انتقال داده و درآن جا رها کرده است.
کیان هر بار به همان پارک می‌رفت تا سر و گوشی آب بدهد، ولی چیزی دستگیرش نمی‌شد تا اینکه اتفاقی افتاد که او را شوکه کرد. برادرش را در مقابلش دید. صحیح و سالم بود، باز هم سراغ او آمده بود و پول موادش را می‌خواست. حال‌وروزش خوب بود، حتی جای زخمی هم در بدنش نبود. کیان متعجب از این ماجرا، حقیقت تلخی را متوجه شد. او فهمید که برادرش نه، فرد دیگری را در آن پارک به قتل رسانده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار از کوه عظیمیه/ کله پاچه قاتل زن میانسال/ ماجرای عاشقی که دزد شد!/ خدمتکار خانه سارق انگشتر برلیان/ تیراندازی در بیمارستان دامغان/ قتل مرموز استاد دانشگاه/ پادشاه روانی خون به پا کرد!/ رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود
ساعت یک بامداد پنجشنبه گزارش قتل مردی ۴۵ ساله به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد. دقایقی از اعلام این گزارش می‌گذشت که بازپرس جنایی تهران به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی راهی محل حادثه که آپارتمانی در طبقه اول ساختمانی در یکی از مناطق پایتخت بود، شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای عاشق گم شده!/ معمای مرموز آدم‌ربایی ۳۰ میلیاردی/ کلکسیون جرم در یک ساندویچی!/ قتل در اراک، دستگیری در مشهد/ کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک/ دستبرد به اموال فروشگاه زیر دوربین‌های خاموش!/ سرقت‌های سریالی هنگام مرخصی از زندان
ساعت ۶ صبح یازدهم تیر امسال، پرستار ۲۶ ساله‌ای که در بخش بیماران کرونایی یکی از بیمارستان‌های امدادی مشهد مشغول کار بود، توسط جوان ناشناسی در ابتدای خیابان ولیعصر (عج) ۱۲ با ضربات هولناک خنجر به قتل رسید.
متهم گفت: حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.
فردا طرح ترافیک برقرار است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ