با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته یک تحلیلگر، اپل احتمالا قیمت موبایل های سری ۱۵ را افزایش می دهد، به طوریکه بهای نسخه های پرو آن تا ۲۰۰ دلار بیشتر می شود.
وقوع خشکسالی در اسپانیا باعث شده تا قیمت روغن زیتون در بازار جهانی به بالاترین میزان در ۲۶ سال گذشته برسد.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو نسبت به ۲۸ اسفند ۵ تا ۷ درصد افزایش یافته است، گفت: خودروی صفر در بازار به شدت کم است و اگر عرضه زیاد نشود قیمت‌ها بالاتر می رود.
رکورد قبلی فروش در حراجی به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد، زمانی که خانه حراج ساتبی یک جفت ایر شیپز نایکی را که جردن در بازی‌های فصل عادی در سال ۱۹۸۴ پوشیده بود، به مبلغ ۱۴۷۲۰۰۰ دلار به نیک فیورلا، کلکسیونر، فروخت.
کارشناسان اقتصادی با نگاه های مختلف به بررسی وضعیت ارز و راه های مدیریت دلار پرداختند.
آخرین روزهای بهمن ماه بازار مسکن در رکود به سر میبرد باتوجه به اینکه قیمت خانه را صاحبخانه ها مشخص می کنند برای خرید یک خانه ۹۰ متری در ستارخان باید ۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
قیمت تخم‌مرغ در آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به دسامبر سال ۲۰۲۲، ۲.۴ برابر شده و سازمان رقابت این کشور خواستار تحقیق نقش شرکت‌های بزرگ در بالا رفتن غیر واقعی قیمت این کالای اساسی شده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهارمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
در ایران بر اساس آخرین شیوع‌شناسی در دسترس، تریاک رایج‌ترین ماده مصرفی است و بیش از ۵۰ درصد مصرف مواد در کشور را شامل می‌شود.
بازار مسکن در محله یافت آباد قیمت ها کمی متعادل به نظر رسیده اما باز هم بازار مسکن در این منطقه در رکود به سر می برد.
در حالی که روز گذشته به غیرمنتظره اعلام  نرخ اسکناس در سایت بازار متشکل ارزی حذف شد، حال بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت دلار توافقی به چهل و یک هزار تومان رسیده است.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در منطقه هفده شهریور قیمت هر متراژ خانه به حدود 57 میلیون تومان رسیده است.
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در محله شوش قیمت هر متراژ خانه به حدود ۴۰ میلیون تومان رسیده است.
قیمت نفت روز دوشنبه همزمان با اعتراض مردم چین به قوانین سخت‌گیرانه قرنطینه کووید ۱۹، بیش از دو دلار در هر بشکه سقوط کرد و شاخص نفت آمریکا به پایین‌ترین رکورد ۱۱ ماهه رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون تومان رسید.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
قیمت دلار توافقی در معاملات امروز با افزایش نرخ به کانال تاریخی ۳۴ هزار تومان رسیده است.
قیمت بلیط هواپیما در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با کمرنگ شدن ترس از ویروس «کرونا» و بازگشت زندگی به روال عادی در اکثر کشورها پس از دو سال تعطیلی ناشی از این همه‌گیری، به رکوردی بی سابقه رسید.
همزمان با افزایش قیمت گاز در اروپا ناشی از کاهش صادرات مسکو، بهای برق نیز در کشورهای اروپایی رکورد زد.
آرامکو عربستان اعلام کرد به لطف افزایش قیمت نفت در سال ۲۰۲۲ به رکورد سود ۴۸.۴ میلیارد دلاری در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ دست یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ