در جلسه روز گذشته شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی موضوع تجدید نظر در نرخ خرید تضمینی گندم دوباره مطرح شد؛ اما با مخالفت نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رو به رو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
بازیکن تیم گلف معراج مسجدسلیمان گفت: هیات گلف خوزستان بیش از یک سال است که با سرپرست اداره می شود و این امر بلاتکلیفی است.
۵۰ درصد مطالبات گندم کاران در هفته جاری پرداخت شد در حالی که قیمت نهایی آن با اما و اگرهایی رو به رو است. همچنین نوسان قیمتی بازار کالاهای اساسی در هفته سوم خرداد هم ادامه داشت.
هزینه روزانه آموزش و پرورش ۱۰۰۰ میلیارد تومان است لذا باید توجه داشت که تعطیلی یک روز مدارس برای دولت هزینه هزار میلیاردی دارد. در شرایطی که این وزارتخانه سرنوشت‌ساز با سرپرست اداره می‌شود جا دارد که آقای رییس‌جمهور در انتخاب کاندیدای وزارت و معرفی به مجلس تلاش بیشتر از معمول داشته و این دستگاه عظیم را از بلاتکلیفی خارج کند.
پس از کش و قوس‌های بسیار قیمت مرغ و تخم مرغ رسمی ابلاغ شد این در حالی است که پس از برگزاری آخرین جلسه قیمت گذاری گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی هنوز قیمت گندم بلاتکلیف است.
یورگن لوکادیا سرانجام بعد از چند ماه بلاتکلیفی مقصد خود برای ادامه فوتبال را مشخص کرد.
۱۲ فدراسیون ورزشی اکنون بدون رئیس و با سرپرست اداره می‌شوند و در هشت فدراسیون نیز طی سال جاری دوره رئیس فعلی به پایان می‌رسد. یقینا اینهمه تغییر یکسال مانده به المپیک شوک بدی به ورزش کشور است
واقفی در ادامه تاکید داشت: برای نوروز ۵ هزار مسافر از قبل رزرو شده داشتیم که این اتفاق رخ داد.
واقفی در ادامه تاکید داشت: برای نوروز ۵ هزار مسافر از قبل رزرو شده داشتیم که این اتفاق رخ داد.
رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: از زمانی که بخش‌های مختلف مجموعه ورزشی هرندی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شده است، ورزشکاران نابینا و کم‌بینا فضای مناسبی برای تمرین ندارند و در بلاتکلیفی بسر می‌برند.
دو هیئت اصلی و تاثیرگذار در ورزش تهران، بدون رئیس و حتی سرپرست به کار خود ادامه می دهند.
بهبهان- سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: پرونده تعدادی از متقاضیان طرح متراکم پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی چندین سال به علت نبود مجوز تخصیص آب همچنان بلاتکلیف است.
با وجود گذشت حدود ۲۲ ماه هنوز انتخابات ریاست هیات دوومیدانی خراسان رضوی برگزار نشده است و این هیات با سرپرست اداره می‌شود.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
با توجه به پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، هنوز خبری از زمان برگزاری مجمع و یا حتی ثبت نام کاندیداهای ریاست نیست.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
استعفای سه مسئول انجمن تازه تاسیس موی تای این رشته را با جمع زیادی از علاقمندان در بلاتکلیفی قرار داده تا ادامه کار زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی را تحت شعاع قرار دهد.
اصفهان-مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می‌کنیم اما همچنان این مسئله برغم دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.
رئیس آکادمی ملی المپیک نسبت به ناتمام ماندن تعمیرات سالن شمشیربازی و بدهکاری به پیمانکار واکنش نشان داد.
اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی طی ماه‌های گذشته اقدامی برای برگزاری انتخابات نداشته در حالیکه هفت هیات این استان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
همه باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشند که حاشیه سازی‌ها هر قدر هم که پر سر و صدا باشند، نمی‌توانند فکر مردم را از برجام و تحریم‌ها منصرف سازند، زیرا برجام و تحریم‌ها را شما به مسأله اول زندگی مردم تبدیل کرده‌اید. هر قدر بلاتکلیفی برجام ادامه پیدا کند، زیان‌های بیشتری متوجه مردم و کشور خواهد شد.
امروز مطالبی همچون چگونه از بورس کالا خودرو بخریم؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس فردا| شاخص به روند صعودی ادامه می‌دهد؟، بلاتکلیقی در بازار سکه و طلا، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه، مجمع فولاد ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه فولاد تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بلاتکلیفی واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ