۱۲ فدراسیون ورزشی اکنون بدون رئیس و با سرپرست اداره می‌شوند و در هشت فدراسیون نیز طی سال جاری دوره رئیس فعلی به پایان می‌رسد. یقینا اینهمه تغییر یکسال مانده به المپیک شوک بدی به ورزش کشور است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای اولیه خود را در خصوص دو مدیر باشگاه پرسپولیس صادر کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات رخ داده در دیدار دو تیم شادکام مشهد و ستارگان مردان پاشا البرز صادر کرد.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بااشاره به مدیریت های ۲۰ ساله و بدون خروجی برخی روسای هیات های شهرستانی، گفت: یکی از مشکلات ما مدیریت‌های طولانی و بدون پاسخگویی است.
رئیس فدراسیون جودو با سفر به کویت و حضور در انتخابات اتحادیه آسیا در جلسه با رئیس فدراسیون جهانی شرکت کرد.
بجنورد- عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اکنون ۲۰ میلیون دلار در فیفا داریم که امکان پرداخت به ما وجود ندارد که با پرداخت آن به هیچ منبع مالی دیگری احتیاج نخواهیم داشت.
عابد حقدادی با 20 رای رییس فدراسیون ژیمناستیک شد.
انتخابات فدراسیون ژیمناستیک فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد تا تکلیف ریاست این فدراسیون بعد از ۲۰ ماه مشخص شود.
مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود که پاداش جام جهانی را دریافت نکرده است.
رئیس فدراسیون، دبیر کل ‌فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار برای جام جهانی پاداش گرفتند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نزدیک شدیم و امیدوارم تا حدود بیستم اسفند سرمربی را انتخاب کنیم. با این حال قول می‌دهیم که قبل از شروع اردوی تیم ملی به این نتیجه برسیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی تا ۲۰ اسفند خبر داد و در پاسخ به انتقاداتی که درمورد روش فدراسیون مطرح شده، گفت: از نظر ما این روش کاملا درست بود و بعدا در موردش صحبت می‌کنیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی تا روز ۲۰ اسفند خبر داد.
رئیس فدراسیون تیروکمان با انتقاد از شرایط مالی این فدراسیون گفت: نسبت به دیگر فدراسیون‌ها ۲۰ درصد کمتر بودجه دریافت کرده‌ایم ضمن اینکه بخشی از آن هم بابت بدهی ۱۰ سال پیش از دست رفته است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از ۲۰ سال به همکاری خود با شرکت پوما پایان داد
صبح امروز، سایت رسمی فدراسیون فوتبال از نام ۲۰ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال جهت شرکت در مسابقات کافا رونمایی کرد.
فدراسیون فوتبال ایران اردوهای برون مرزی مناسبی را برای تیم فوتبال جوانان در مسیر صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال تدارک دیده است.
یک داور ملی کاراته می‌گوید دو سال است که مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بود به حساب فدراسیون برای اعزام به قزاقستان و ازبکستان جهت کسب ارتقا داوری واریز کرده است اما فدارسیون به دلایل نامعلوم او را اعزام نکرد و بعد از دوسال نیز حاضر به پرداخت پول او نیست.
فدراسیون فوتبال برزیل به خاطر طلسم ۲۰ ساله در جام جهانی می‌خواهد سنت شکنی کند.
من حدود ۲۰ دقیقه پیش نزد بنا بودم و با او صحبت کردم، اما هیچ صحبتی در خصوص استعفای او و خداحافظی مطرح نشد.
امروز جمعی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از از دانشجویان کشور، در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی علیه ریاست فدراسیون خواستار استعفای وی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ