کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو باشگاه استقلال تهران و استقلال ملاثانی مجکوم به پرداخت بدهی و هزینه دادرسی طبق آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال شدند.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دو باشگاه استقلال و مس کرمان را محکوم کرد.
ستاره اسبق پرسپوليس و استقلال در اتفاقی عجیب اکنون بیش از صد روز‌ در زندان حضور دارد.
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.
سعید مهری در روز محرومیت خود داخل زمین چمن رفت و در شادی بعد از برد کنار سایر بازیکنان بود.
دادستان کل کشور، ضمن گزارش تخلفات مالی انجام شده توسط برخی از افراد دارای سمت در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، از دادستان کل کشور خواست تا با ورود به موضوع نسبت به محکومیت متخلفان و جبران خسارات وارده به بیت المال اقدامات لازم صورت گیرد.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، بعد از پیروزی حساس مقابل رم تاکید کرد که هنوز کار کسب سهمیه برای تیمش به پایان نرسیده است.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران و مدافع سپاهان اصفهان با محکومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبرو شدند.
باشگاه‌های استقلال و تراکتور از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات مختلف به پرداخت جریمه مالی و محرومیت محکوم شدند.
رسیدگی به پرونده تخلفات مالی منچسترسیتی به درازا خواهد کشید و ممکن است چند سال بعد محکومیت قطعی این باشگاه اعلام شود.
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محمدحسین کنعانی زادگان را در پی شکایت مدیر برنامه‌های این بازیکن ملی‌پوش محکوم کرد.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال که معمولا به پرونده های مالی بازیکنان و مربیان رسیدگی می کند، در یکی از آراء صادره باشگاه منحل شده را محکوم کرد.
استقلال در یک پرونده مالی دیگر بازنده شد و این رایی است که کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال صادره کرده است.
باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو سپیدرود در سه پرونده مالی محکوم شدند.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت در زندان اوین سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی شد که در ادامه با متفرق کردن زندانیان و اطفا حریق آرامش به زندان بازگشت.
پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.
پیگیری‌ها در مورد حریق زندان اوین از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در بررسی پرونده شکایت محمد سلطانی مهر از باشگاه ذوب آهن به سود این بازیکن رای داد.
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
فصول سوم و چهارم از بخش پنجم قانون آیین دادرسی کیفری (اجرای احکام کیفری و اقدامات تأمینی و تربیتی) از مواد ۵۲۹ تا ۵۵۰ به موضوع «اجرای محکومیت های مالی و سایر احکام کیفری» پرداخته است.
کارشناسان اقتصادی می‌گویند باشگاه‌های بارسا، پاری‌ سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم به تخطی از قوانین فرپلی مالی محکوم خواهند شد ولی آرسنال از این محکومیت می‌گریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ