باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو سپیدرود در سه پرونده مالی محکوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام سازمان لیگ فوتبال بازیکنان جدید تراکتور حق بازی در لیست این تیم را ندارند.
عکسی از چهره جدید حسین فریدون، برادر حسن روحانی که محکومیت زندان دارد با مو وریش بلند در فضای مجازی پر بادید شد. به گفته سخنگوی قوه قضائیه «حسین فریدون، اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.»
دو باشگاه استقلال تهران و استقلال ملاثانی مجکوم به پرداخت بدهی و هزینه دادرسی طبق آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فوتبال شدند.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.
ممکن است در صورت محکومیت کیفری ترامپ محدودیت‌هایی برای سفر‌های انتخاباتی او به وجود بیاید و برخی ایالت‌ها هم مانع رای دادن به فرد محکوم کیفری بشوند که این امر قطعا چالش‌های حقوقی را در جریان انتخابات به وجود خواهد آورد.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد.
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تحریم جدید اروپا علیه دمشق اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا تهدیدی جدی برای زندگی و معیشت سوری هاست.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مختلف اعلام کرد.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه بعد از محکومیت در CAS پولش را نمی دهد، از بازگشایی یک پرونده در فیفا علیه استقلال خبر داد.
شش کشور اروپایی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت تجاوزات و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، از تل آویو خواستند از تضمیم خود برای ساخت واحدهای جدید در کرانه باختری صرف نظر کند.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مطروحه اعلام کرد.
سازمان لیگ فوتبال از محکومیت 26.2 میلیارد تومانی استقلال بابت تبلیغات محیطی خبر داد.
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص پرونده های مطروحه صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس در پرونده علی علیپور به پرداخت 901 میلیون تومان محکوم شد.
سوریه در واکنش به قرارداد تسلیحاتی جدید میان آمریکا و تایوان، ضمن محکومیت دخالت های آمریکا در امور داخلی چین و اقدامات بی ثبات کننده واشنگتن، بر پایبندی دمشق به اصل «چین واحد» تأکید کرد.
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای جدید خود در خصوص پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است کمیته استیناف محرومیت او را مورد بخشش قرار دهد.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.
وزارت ارشاد: نامبرده علاوه بر اینکه خبرنگار نبوده، فاقد هرگونه مجوز فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ