یکی از دستیاران ارشد رییس جمهور اوکراین امروز زمان دست یابی به صلح میان این کشور با روسیه را پیش بینی کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد برگزاری هر نوع نشستی درباره صلح اوکراین بدون مشارکت مسکو هیچ ارزشی نخواهد داشت.
رئیس جمهور مکزیک می‌گوید که بحث درباره صلح در اوکراین تنها زمانی منطقی است که هم کی‌یف و هم مسکو در آن مشارکت داشته باشند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ایالات متحده امکان گفتگوهای صلح درباره اوکراین را از بین می‌برد.
رئیس جمهور روسیه ضمن استقبال از طرح صلح آفریقایی درباره جنگ اوکراین از رو به زوال بودن جهان تک قطبی خبر داد.
لاوروف در سخنانی تاکید کرد که هرگونه خبری در مورد مذاکرات احتمالی صلح درباره اوکراین در ماه ژوئیه نادرست است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی‌یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه از ارائه طرح صلح از سوی کشورهای مختلف قدردانی می‌کند.
دبیر شورای امنیت روسیه با تأکید بر اینکه آمریکا و انگلیس در صف نخست علاقه‌مندان به تداوم درگیری در اوکراین هستند، از مانع‌تراشی آمریکا در مسیر صلح اوکراین و روسیه خبر داد.
میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به باور مسکو «قرارداد صلح تنها در حالتی ممکن است که نیرو‌های مسلح اوکراین از خشونت دست برداشته و ارسال تسلیحات غربی به اوکراین متوقف شود.» او همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به صلح پایدار، اوکراین باید دوباره به وضعیت بی‌طرف خود بازگشته و از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند. او افزود که کی‌یف باید «واقعیت‌های سرزمینی جدید» را که پس از برگزاری همه‌پرسی در مناطقی از اوکراین شکل گرفته، بپذیرد.
جمهوری آفریقای جنوبی هیئتی را به روسیه و اوکراین اعزام کرده است تا مقدمات ماموریت صلح برای پایان دادن به جنگ روسیه و اوکراین ایجاد شود.
رئیس جمهور برزیل می‌گوید که قصد دارد در حاشیه اجلاس گروه هفت، برزیل را به عنوان میانجی برای حل و فصل جنگ اوکراین معرفی کند.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید مسکو از طرح فرانسه برای پایان‌دان به جنگ اوکراین اطلاعی ندارد، اما در این زمینه آماده شنیدن هر طرح و نظری است.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
رییس جمهور روسیه امروز پس از امضای اسناد مشترک با شی جین پینگ در مسکو به خبرنگاران گفت: طرح صلح چین می‌تواند مبنایی برای حل و فصل درگیری در اوکراین باشد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید این کشور به اهداف خود از طریق عملیات نظامی در اوکراین دست می یابد.
روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش داد آلمان، فرانسه و آلمان ارتباطات قوی‌تر میان ناتو و اوکراین را راهی برای ترغیب کی‌یف جهت آغاز گفتگو‌های صلح با روسیه می‌دانند.
سخنگوی وزارت خارجه چین بر ضرورت حل و فصل بحران میان روسیه و اوکراین تاکید کرد.
طرح صلح چین همزمان با اولین سالگرد جنگ اوکراین منتشر شده و قرار است شی جین‌پینگ رییس جمهوری چین امروز «سخنرانی صلح» ایراد کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که تلاش اوکراین برای برگزاری اجلاس صلح بخشی از طرح تبلیغاتی ارائه شده از سوی آمریکا است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، پذیرش هر گونه طرح صلح از سوی اوکراین را منوط به قبول واقعیت الحاق چهار منطقه جدید به خاک این کشور دانست.
دولت اوکراین با رد پیشنهاد هنری کیسینجر برای مذاکرات صلح با روسیه، از آن به عنوان مماشات با مسکو یاد کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادعایی عجیب، پیشنهاد کرده که می‌تواند یک گروه مذاکره‌کننده را برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین، رهبری کند.
مدودف گفت: روسیه در حال انجام یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین است و به دنبال دستیابی به صلح با شرایط خود است نه با شرایطی که شرکای بین المللی سابق ما به دنبال آن هستند. آن‌ها دنبال شکست ارتش روسیه هستند تا شرایط خود را به ما تحمیل کنند.
نخست‌وزیر مجارستان در سخنانی تصریح کرد که صلح در اوکراین بدون مذاکرات روسیه و آمریکا غیرممکن است و اکنون غرب با خودش در جنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ