شاه اردن تاکید کرد که در صورتی صلح و ثبات در منطقه محقق خواهد شد که مسئله فلسطین حل و فصل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید آمریکا به جای تلاش برای برقرای صلح در منطقه قفقاز به دنبال تشدید تنش‌ها در این منطقه ا ست.
رئیس جمهور مکزیک می‌گوید که بحث درباره صلح در اوکراین تنها زمانی منطقی است که هم کی‌یف و هم مسکو در آن مشارکت داشته باشند.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
مقامات دفاعی منطقه قره‌باغ از نقض آتش‌بس از سوی جمهوری آذربایجان و ارسال گزارش این رویداد به فرماندهی حافظ صلح روسیه خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز مراسم ضداستکباری به ارائه تحلیلی از اوضاع منطقه پرداخت.
بندرعباس - فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: دیپلماسی دفاعی کشورمان مبتنی بر صلح پایدار و عدم سلطه پذیری و سلطه گری است و نیروی دریایی بدنبال تحقق این دیپلماسی است.
ایالات متحده آمریکا به دلیل نفوذ سیاسی بر عربستان و با توجه به منافع خود در منطقه خاورمیانه، در مسیر توافق و آتش‌بس بین صنعا و ریاض سنگ‌ اندازی ‌می‌کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سیاست ایران ماندگاری صلح در منطقه است، گفت: کشورهای حوزه قفقاز باید مراقب سیاست تنش‌آفرین صهیونیست ها باشند.
سفیر روسیه در مولداوی اعلام کرد این کشور نباید تحت تاثیرغرب، وضعیت بی طرفی خود را کنار بگذارد.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه اعلام کرد: صلح در دریا اگر حاکمیت آبهای منطقه ای و جزایر ما محقق نشود، امکان ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، پذیرش هر گونه طرح صلح از سوی اوکراین را منوط به قبول واقعیت الحاق چهار منطقه جدید به خاک این کشور دانست.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی که تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است، علیه برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران موضعگیری کرده و از تعهد جو بایدن در قبال تل‌آویو خبر داده است.
وزیر امور خارجه گفت: حضور نیروهای خارجی اعزامی در منطقه را تهدید صلح و ثبات می‌دانیم و باور داریم که نیروهای خارجی نظامی امروز خود به یک تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان تبدیل شده‌اند.
وزیر امور خارجه گفت: حضور نیروهای خارجی اعزامی در منطقه را تهدید صلح و ثبات می‌دانیم و باور داریم که نیروهای خارجی نظامی امروز خود به یک تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان تبدیل شده‌اند.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل از تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه در بخش هایی از خاک سوریه انتقاد کرد و محکومیت تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی به کشورش را خواستار شد.
گفته می‌شود دو جمهوری آذربایجان و ارمنستان که بیش از سه دهه است بر سر منطقه مورد مناقشه ناگورنو قره باغ درگیر هستند و تنش‌ها بر سر این منطقه کوهستانی بار‌ها منجر به جنگ شده، اکنون بر سر موافقت نامه صلح به توافق رسیده‌اند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: تقویت حضور نظامی آمریکا در اطراف تایوان، ثبات منطقه را هدف قرار می دهد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: رسیدن به آینده مطلوب، صلح و دوستی پایدار و نیز قدرت برتر در منطقه از اهداف اصلی نیروهای مسلح کشورمان است.
سرپرست تیم اعزامی نیروی دریایی ارتش به مسابقات بین المللی «جام دریا ۲۰۲۲» گفت: این رقابت‌های بین المللی پیام آور صلح و دوستی بین کشورهای منطقه است.
وزیر علوم گفت: برنامه داریم تا افرادی که می‌خواهند استخدام شوند در بدو ورود باید یک دوره شبانه‌روزی حداقل سه ماهه آموزش ببینند و این شرط صدور حکم آنها باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ