از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران مشغول وزنه‌برداری شدند.
رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با قرار گرفتن نخستین نماینده ایران در رده دوم گروه B پیگیری شد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه اقدامات و برنامه های‌ترویج و توسعه وزنه برداری، تفاهم نامه همکاری با شهرداری تهران را امضا کرد.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزنه‌برداری روی ریل گرفته و ما را رویدادهای پیش رو بازی‌های آسیایی و المپیک امیدوار می‌کند.
تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون وزنه‌برداری و ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضاء رسید.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با تاکید بر این که برای رسیدن به موفقیت باید سخت کار کنیم گفت: سعی ما این است که از تمام ظرفیت وزنه برداری برای اعتلای این رشته استفاده کنیم.
مشخص نیست ویژگی و امتیاز مریم منظمی نسبت به بانوان فعال و متخصص در فوتبال بانوان ایران چیست که بعداز نایب رئیسی فدراسیون‌های کشتی، وزنه‌برداری و آمادگی جسمانی، حالا صاحب همین سمت در فدراسیون ‎فوتبال شده
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال معرفی شد.
وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون وزنه‌برداری بازدید و در جریان روند بازسازی کمپ تیم‌های ملی و خوابگاه ملی‌پوشان قرار گرفت.
مشهد ـ رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم‌های وزنه برداری جانبازان و معلولان استان با کسب نتایج قابل قبول و شایسته به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.
مقامی در پاسخ به این پرسش که یعنی در فدراسیون بجای هیچ فردی رای داده نشده است: گفت: هیچ کسی. من برای تنها کسی که رای دادم، خودم بودم. حتی یک نفر از کسانی که در یکی از هیات‌های استانی فعالیت می‌کند، روز رای گیری در فدراسیون بود و وقتی از من خواست که انتخابات را برایش انجام بدهم، فقط راهنمایی کردم که پشت سیستم من بنشیند و خودش انجام دهد. ما بی تجربه نیستیم که بخواهیم این کار را انجام دهیم و بعد هم مسئله ساز شود.
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان در آلبانی و مکزیک برگزار خواهند شد.
از سال ۲۰۱۸ تاکنون هر ساله به ترتیب ۳۵، ۵۷، ۱۴، ۲۰ و ۲۲ نفر به دلیل مصرف مواد ممنوعه مشمول محرومیت ناشی از دوپینگ شدند که رشته‌های وزنه‌برداری با ۲۷ و کشتی با ۱۹ ورزشکار دوپینگی در صدر هستند.
دو عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان انصراف دادند.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر بگوییم از کشتی بهتر نیستیم اما تقریبا هم ردیف با آنها عمل می‌کنیم ولی امکانات ما قابل قیاس نیست.
دو وزنه‌بردار عنوان‌دار کشورمان از حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان انصراف دادند.
قهرمان سابق وزنه‌برداری و مشاور فدراسیون گفت: کشتی خوشبختانه شرایط ایده‌آلی پیدا کرده اما متأسفانه وزنه‌برداری از لحاظ زیرساخت یک‌صدم آن هم حرکت نکرده است.
تیم مردان ایران با  ۶۳۱ امتیاز سوم آسیا شد و در با کسب ۴ مدال طلا،  ۵ نقره و ۷ برنز در  رده دوم رده بندی مدالی قرار گرفت.
رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از اعزام تیم وزنه برداری کارگران برای اولین بار به مسابقات جهانی ترکیه در آبان ماه خبر داد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ثبت افتخار کسب بیشترین مدال توسط کاروان اعزامی ایران به مسابقات کشورهای اسلامی را نتیجه «آرامش نسبی» دانست که در اردوهای اخیر آقایان و بانوان برقرار شده بود.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
بازگشت کاراته و حذف بوکس و وزنه‌برداری از المپیک؟
در دیدار سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه تعاملات دوطرفه این دو فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس فرهنگسرای سلامت گفت: در طرح مهرورزان سلامت ،خدمات درمانی رایگان به شهروندان کم بضاعت ساکن در منطقه ۴ ارائه می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ