محققان می‌گویند کاهش تعداد نورون‌های حسی بویایی احتمالاً به دلیل آسیب بافت ناشی از التهاب مداوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پایگاه خبری عربی به فعالیت گسترده شرکت‌های فرانسوی در نیجر برای استخراج اورانیوم و علت نگرانی پاریس از فقدان نفوذ خود در این کشور آفریقایی اشاره کرد.
سازمان «فائو» مربوط به امور امنیت غذایی، از وضعیت بغرنجی خبر داد که سودانی‌ها به علت درگیری دو ژنرال با آن دست و پنجه نرم می کنند.
طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
برای بسیاری از عراقی ها، علت اصلی از دست دادن بسیاری از تاریخ کشورشان متوجه ایالات متحده است. طبق گزارش ها، در طول تهاجم، ژنرال های آمریکایی به حفاظت از آثار تاریخی عراق اهمیت نمی‌دادند.
تیم فوتبال استقلال دو بازیکن را به علت محرومیت و یک بازیکن را به علت مصدومیت برابر هوادار در اختیار نخواهد داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 2-2 مقابل آرسنال گفت تیمش باید در این بازی پیروز می‌شد و از دست دادن موقعیت‌های پرتعداد علت اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای لیورپول بود.
اغلب افراد مسنی که دچار خستگی هستند فعالیت خود را متوقف می‌کنند که منجر به از دست دادن عضلات و خستگی بیشترشان می‌شود.
هافبک تیم ملی فوتبال روسیه به دلیل مصدومیت در بازی دوستانه با ایران غایب خواهد بود.
دروازه بان رئال مادرید به علت مصدومیت نمی تواند تیمش را در جام جهانی باشگاه‌ها همراهی کند.
کاپیتان استقلال به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود مقابل سپاهان در هفته شانزدهم نیست.
هافبک هلندی منچستر به علت مصدومیت سخت از ناحیه زانو ادامه فصل را از دست داد.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از در دست بررسی بودن علت آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان ۱۸ غربی پاداد اهواز خبر داد.
ستاره سابق فوتبال آلمان از علت شکست خروس‌ها در فینال جام جهانی صحبت کرد.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ، به علت شکستگی پا در تعطیلات ادامه فصل را از دست داد.
وزیر خارجه کره شمالی پس از شلیک یک فروند موشک بالستیک، به آمریکا درباره پشیمان شدندش به علت دست زدن به قمار علیه پیونگ یانگ هشدار داد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» علت اصلی انصراف بورس جانسون از رقابت برای رسیدن به پست نخست وزیری انگلیس را ترس از دست دادن سود چند میلیون دلاری عنوان کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین پدر و پسر به علت اعتیاد اتفاق افتاده که طی آن بر اثر اصابت یک شی فلزی، پسر ۳۰ ساله جان خود را از دست داده است.
امید نورافکن و رامین رضاییان به علت صادر نشدن ویزای شینگن، نتوانستند در اردوی اتریش حاضر شوند و فرصت نشان دادن توانایی‌های خود را از دست دادند.
گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق آمپول در زانو تمرین امروز پرسپولیس را از دست داد.
بر اساس نتایج مطالعه‌ای که اخیرا انجام گرفته، از دست دادن قدرت شنوایی در افرادی که دچار بیماری دیابت هستند دو برابر نسبت به سایر افراد متداول‌تر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ