بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۷هزار و ۳۹۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۸۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۲۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و همچنین ۴ نفر نیز جان خود را به علت ابتلا به این بیماری از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۵۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۸۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۱۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۷۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۸۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۹۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۱۳ تن از ایشان وخیم است.
امروز نماد فارس بازگشایی شد و با رشد قیمت مواجه شد. فارس به تنهایی ۱۰۳۲۳ واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز فارس در اولین روز کاری آن بعد از یکماه توقف چگونه بود؟
مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: برنامه‌ای برای تغییر دامنه نوسان بررسی و به هیات مدیره سازمان بورس پیشنهاد شد
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۹۸۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۱ هزار و ۹۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
نماینده ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: کارگروه ویژه سهام عدالت پیگیر واریز سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت برای سهامداران است.
احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ