گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 4 سامسونگ امروز در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. این شرکت در کنار گلکسی Z Flip 4 از گلکسی Z Fold 4، سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو نیز رونمایی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی شیائومی طی مراسمی از اولین گوشی دنیا با رم ۲۴ گیگابایتی به همراه پرچمدار تاشو جدیدش با نام شیائومی میکس فولد ۳ و دستبند تناسب اندام شیائومی باند ۸ پرو رونمایی کرد.
مجموعه دوربین‌های گلکسی زد فولد ۵ در دنیای گوشی‌های تاشو عملکرد خوبی دارد و می‌تواند از بهترین‌ها باشد. این گوشی برای فیلم‌برداری در حالت نیمه‌باز نیز بهینه‌سازی شده تا با قرار دادن آن در حالت مذکور، بتوانید بدون نیاز به پایه و استند عکاسی یا فیلم‌برداری کنید.
باتری «گلکسی زد فولد ۵» در صورت شش ساعت استفاده روزانه از صفحات بیرونی و درونی این گوشی تا ۴۸ ساعت به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.
نسخه‌ای از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با بدنه‌ای از جنس فیبر سرامیک عرضه خواهد شد که نسبت به شیشه سبک‌تر و بسیار مقاوم‌تر است.
یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود
در این مطلب با پنجمین نسل از گوشی تاشوی سامسونگ که می‌تواند به تبلت تبدیل شود، آشنا می‌شویم.
اکسپریا فولد مانند گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ، دارای طراحی تاشوی عمودی خواهد بود.
آنر مجیک V2 در حالت بسته ضخامتی برابر 9.9 میلی‌متر و در حالت باز ضخامتی برابر 4.7 میلی‌متر دارد.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
پنل دوربین گوشی A23 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. بنابراین در این گوشی جدید ارزان‌قیمت با یک پنل کامل از دوربین طرف هستیم که اتفاق بسیار خوبی با توجه به قیمت ای 23 است.
ره‌جنوبی ادعا می‌کند که نسل بعدی گوشی تاشوی رده بالای سری Xperia Compact را شاهد خواهیم بود.
سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از همان چیپست اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد کرد. سال گذشته، اس ۲۲ اولترا دارای Exynos ۲۲۰۰ یا Snapdragon ۸ Gen ۱ بود، در حالی که «گلکسی زد فولد ۴» از Snapdragon ۸+ Gen ۱ کارآمدتر استفاده می‌کرد، به نظر می‌رسد امسال اختلافی در چیپست‌ها وجود نخواهد داشت.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
تا جایی که می‌دانیم، نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۵ دارای اندازه ۳.۴ اینچ و وضح ۷۲۰p خواهد بود. بااین‌وجود، کاربران این گوشی تاشو می‌توانند برای میانبر‌ها و ویجت‌هایی که همراه با یک ساعت بزرگ در این نمایشگر نمایش داده می‌شوند، فضای بیشتری داشته باشند. گلکسی زد فلیپ ۴ که سال گذشته معرفی شده بود، از یک نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی بهره می‌برد.
مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات و گزارش‌ها درباره اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد هستیم و به‌احتمال‌زیاد در جریان کنفرانس گوگل I/O ۲۰۲۳ در ۲۰ اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.
براساس خبر‌های فاش‌شده و غیررسمی، به‌نظر می‌رسد تبلت تاشوی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد تب نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از نمایشگر ۷.۶ اینچی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ این شرکت داشته باشد.
شرکت اوپو بعد از عرضه گوشی فایندایکس ۵ پرو در سال قبل، گوشی جدید فایندایکس ۶ پرو را به زودی روانه بازار می‌کند. این گوشی امکانات سخت افزاری قابل توجهی دارد.
مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
طبق گزارش جدیدی که درباره قیمت پیکسل فولد منتشر شده است، ظاهراً گوشی تاشوی گوگل با قیمتی در محدوده ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین گوشی تاشوی غول موتور جستجو ممکن است تا ۵۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۴ ارزان‌تر باشد. گلکسی زد فولد ۴ در تابستان امسال با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار معرفی شد که قدرتمندترین گوشی تاشوی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
اخیرا پتنتی در خصوص این گوشی هوشمند در WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) توسط گوگل به ثبت رسیده است. طراحی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به گوشی‌های گلکسی Z Fold سامسونگ است.
سامسونگ جدیدترین گوشی پرچمدار تاشو خود به نام گلکسی Z Fold 4 را به تازگی به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با بهبود‌های متعددی نسبت به نسل قبلی خود همراه شده است. در ادامه به بررسی مشخصات پرچمدار تاشو جدید سامسونگ می‌پردازیم.
گوشی پرچمدار Razr 2022 که به تازگی رونمایی شده است، از آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این دستگاه به یک نمایشگر P-OLED تاشو ۱۴۴ هرتزی، یک نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، باتری بزرگ و شارژ سریع مجهز شده است.
شرکت شیائومی امروز رویداد بزرگی را در چین برگزار خواهد کرد. این شرکت سال گذشته از گوشی هوشمند شیائومی میکس فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت رونمایی کرد. امروز شیائومی جانشین این دستگاه یعنی شیائومی میکس فولد ۲ را معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ