گوگل سرانجام گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 خود، شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ معمولاً گوشی‌های پرچمدار خود را در چند ماه ابتدایی سال وارد بازار می‌کند.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای خراسان رضوی مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف ۱۶۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات‌های جداگانه شدند.
براساس اعلام NotebookCheck، شیائومی نسل بعد گوشی‌های پرچمدارش را با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد کرد که البته انتظار می‌رود اکثر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی، دستگاه‌های رده‌بالای ۲۰۲۴ خود را با این سیستم-روی-چیپ عرضه کنند.
سازمان تنظیم مقررات در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی های موبایل اطلاعیه ای صادر کرد .
اسپیس ایکس در نظر دارد تا با همکاری تی-موبایل، آزمایش سرویس ارتباط مستقیم ماهواره با شبکه‌های سلولی (Sat-to-Cell) را در دنباله سال جاری میلادی آغاز کند.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
ایراد اخیر گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حین تماشای ویدیو‌های اپلیکیشن YouTube یا YouTube TV و زمانی که کاربر سعی می‌کند از طریق منوی عمودی برنامه از آن خارج شود، رخ می‌دهد؛ بنابراین در صورت استفاده از هریک از دو ژست حرکتی مربوط به بازگشت به منوی اصلی یا منوی آخرین برنامه‌های بازدید شده، اپلیکیشن به‌طور کامل فریز شده و گوشی هنگ می‌کند!
علیرغم این که خانواده گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل، به خصوص مدل‌های پرو و پرو مکس آن محصولات بسیار خوبی به شمار می‌روند؛ اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدارش دست به تغییراتی بزرگ بزند!
راز گوشی قاپی های موتورسوار سیاه پوش!
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد علاوه بر تولید لوازم خانگی برند های مشهور در ایران ظاهرا نوکیا نیز در ایران اقدام به تولید گوشی موبایل می کند.
باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد
سامانه همتا ضمن هشدار به فروشندگان گوشی های آیفون ۱۴ اعلام کرد که با توجه به عدم واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.
شبکه های معاند در آخرین دروغ خود یک سارق گوشی موبایل را به‌جای معترض جا زدند.
گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه جدید، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه جدید iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.
رندر‌های فاش شده شیائومی ۱۲T و ۱۲T Pro از گزینه رنگ جدید Lunar Silver رونمایی می‌کنند.
شرکت ایسوس سرانجام گوشی های شاخص گیمینگ Asus ROG Phone 6D را که متشکل از دو مدل است، روانه بازارهای جهانی کرد.
شاتل موبایل در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم کارت های خود، امکان بهره‏ مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا، در حال حاضر بهترین گوشی‌های پرچمدار اپل و سامسونگ هستند، اما این دو چه مزیت‌هایی بر یکدیگر دارند.
گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در رده گوشی‌های تاشو محسوب می‌شوند که به تازگی راهی بازار‌های جهانی شده اند.
آیفون ۱۴ پرو مکس، به عنوان پرچم دار گوشی‌های سری آیفون ۱۴ به زودی راهی بازار می‌شود، اما بسیاری از کارشناسان نسبت به عملکرد موفق آن در بازار تردید دارند.
به گفته یک منبع آگاه در وب سایت Weibo چین، گوشی های آینده هوآوی میت ۵۰ به ویژگی حالت باتری اضطراری مجهز خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند حتی پس از تمام شدن باتری گوشی نیز از طریق تلفن همراه خود تماس برقرار کنند.
قاچاق گوشی های سرقتی به آن سوی مرز!
کشف نوزاد ۲ روزه از سطل زباله‌

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ