کافه بازار اپلیکیشنی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خیار حاوی ویتامین C بوده و روشن‌کننده و نرم‌کننده است. خیار را حلقه کنید و روی چشم‌هایتان بگذارید. حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید؛ سپس صورت‌تان را با آب شست‌وشو دهید.
پنل دوربین گوشی A23 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد. بنابراین در این گوشی جدید ارزان‌قیمت با یک پنل کامل از دوربین طرف هستیم که اتفاق بسیار خوبی با توجه به قیمت ای 23 است.
مدیرعامل استقلال دیشب در خلال مناظره با قربان‌زاده به شکلی ناباورانه مدعی بستن حساب‌های باشگاه شد.
شرکت اوپو بعد از عرضه گوشی فایندایکس ۵ پرو در سال قبل، گوشی جدید فایندایکس ۶ پرو را به زودی روانه بازار می‌کند. این گوشی امکانات سخت افزاری قابل توجهی دارد.
مانی پلو از غذا‌های محلی شهر دامغان در استان سمنان است که برای تهیه آن از لپه، رشته پلویی، زرشک و کشمش استفاده می‌شود. گاهی اوقات نیز گوشت قیمه‌ای یا قلقلی سرخ‌شده با پیاز نیز در کنار آن قرار می‌گیرد که ترکیب فوق‌العاده لذیذی به وجود می‌آورد. علاوه بر لپه و کشمش در مانی پلو می‌توانید از خلال پرتقال، بادام و پسته نیز استفاده کنید.
سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت‌آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت و گوشی‌اش به سرقت رفت.
اپلیکیشن کافه بازار امکانی تحت عنوان بازار کودک را برای کودکان معرفی کرده است که در آن تمام محتواهای تولید مختص رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) گنجانده شده است و  با فعال کردن حالت کودک، پدر و مادرها می‌توانند مطمئن باشند که سایر محتواهای موجود در بازار، به فرزندانشون نمایش داده نخواهد شد.
هریک از مدل‌های گوشی همراه، عمر مفید مشخصی دارند که بعد از گذشتن از آن، بهتر است گوشی تعویض شود.
در خلال همین نشست‌هاست که روابط سیاسی و اقتصادی توسعه می‌یابد، آشنایی با فرهنگ ایرانی اتفاق می‌افتد، می‌توان فرهنگ توریسم را گسترش داد، صدای مظلومیت و اقتدار ملت ایران را به گوش دیگرانی خارج از ایران رساند و. روایت‌های حاضران در کنگره نشان می‌دهد این کنگره در رسیدن به چنین اهدافی موفق بوده است.
شرکت Dimenco در خلال نمایشگاه CES ۲۰۲۳ از فناوری جالبی پرده برداشت که اساسا یک نمایشگر سه‌بعدی بدون عینک را بر روی مانیتور یا لپ‌تاپ ارائه می‌دهد. این ابتکار جالب تصویری شناور را به‌نمایش می‌گذارد که گویی در خارج از صفحه‌نمایش به‌طور سیال در جریان و قابل لمس است.
سامانه همتا ضمن هشدار به فروشندگان گوشی های آیفون ۱۴ اعلام کرد که با توجه به عدم واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند.
ساندویچ نان، پنیر و گردو، ساندویچ نان، پنیر و سبزی، ساندویچ نان، پنیر، خیار و گوجه، ساندویچ نیمرو، ساندویچ املت، ساندویچ الویه، ساندویچ کتلت مرغ یا گوشت، ساندویچ کوکو سبزی یا سیب زمینی، ساندویچ سیب زمینی، تخم مرغ، خیارشور و گوجه، ساندویچ کره و عسل، ساندویچ کره و مربا، ساندویچ کره بادام زمینی، موز و عسل، ساندویچ خامه و شکلات صبحانه و ساندویچ شکلات صبحانه و موز از جمله ساندویچ‌هایی است که می‌توانید برای میان وعده و یا ناهار فرزندانتان آماده کنید.
گوگل سرانجام گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 خود، شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro را معرفی کرد.
گوشی موتورولا Moto G72 با تراشهHelio G99 ، صفحه نمایش 120 هرتزی OLED و دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه شد.
پس از گوشی OPPO A77 به نظر می رسد که این شرکت آماده عرضه یک مدل برتر با نام OPPO A77s در روزهای آینده می شود.
شرکت ایسوس سرانجام گوشی های شاخص گیمینگ Asus ROG Phone 6D را که متشکل از دو مدل است، روانه بازارهای جهانی کرد.
شاتل موبایل در راستای بهبود زنجیره ارزش خدمات مشترکین سیم کارت های خود، امکان بهره‏ مندی از بیمه آنلاین گوشی تلفن همراه با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
گوشی اقتصادی iQOO Z۶ Lite ۵G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسماً در هند عرضه شد.
گوشی پرچمدار Huawei Mate ۵۰ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه فور جی Snapdragon ۸+ Gen ۱ معرفی شد.
فناوری جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر تشکیل شده است که در صورت نیاز می‌تواند گسترش داده شود و یا مانند ساعت در اطراف مچ دست انسان قرار بگیرد.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
لیست گیک بنچ نشان می‌دهد که گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ فیوژن با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۲ ارائه خواهد شد.
ویوو به تازگی یک گوشی اقتصادی جدید به نام ویوو Y02s را در چین عرضه کرده است. این گوشی هوشمند به ویژگی‌هایی مانند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده هیلو P35 مدیاتک و صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی مجهز شده است.
به گفته یک منبع آگاه در وب سایت Weibo چین، گوشی های آینده هوآوی میت ۵۰ به ویژگی حالت باتری اضطراری مجهز خواهد شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند حتی پس از تمام شدن باتری گوشی نیز از طریق تلفن همراه خود تماس برقرار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ