بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ تصویری از خود در شرایط جالبی را در صفحه شخصی خود، منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کشور عراق مجموعا بیش از ۲۰ محل نگهداری اسرا برای اسرای ایرانی تشکیل شده بود و در واقع با کمترین امکانات رزمندگان ایرانی که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی به اسارت درآمده بودند، دوران سخت اسارت خود را در آنجا به سر می‌بردند. به غیر از زندان‌هایی همچون زندان "الرشید" که در یک منطقه بزرگی از بغداد قرار داشت و زندان "ابوغریب" که در نزدیکی بغداد بوده و بیشتر درجه داران نظامی در آنجا اسیر بودند، مابقی محل‌های نگهداری در قالب اردوگاه بود. تصاویر مربوط به عکسای یادگاری آزادگان دفاع مقدس در این اردوگاههاست.
تب فوتبال با شروع لیگ بیست و سوم دوباره در ایران داغ شده و بازی‌های لیگ با همه کاستی‌ها و حواشی، تصاویری خاص و البته بی رحمانه را به یادگار می‌گذارند.
علی دایی به تازگی در کنار رونمایی از برند اختصاصی‌اش، با سلفی‌های جدید خود خبرساز شد. یکی از این عکس‌های یادگاری با خواننده موسیقی رپ ایرانی بود.
عکس یادگاری ناصرالدین شاه و دربارش با مجسمه باشکوه شاه قاجاری توسط آنتوان سوریوگین به ثبت رسیده است. اما تاریخ و مکان ثبت تصویر مشخص نیست.
حاجیانی که سه روز در سرزمین منا بیتوته کرده و در سه مرحله رمی جمرات را انجام داده بودند، بعدازظهر روز جمعه پس از انجام انجام آخرین رمی خود منا را ترک کردند و به مکه برگشتند.
دکتر چمران در هشت سال مدیریت خود در این مرکز، برای دانش‌آموزان نه یک مدیر یا فرمانده، بلکه پدر و همراهی دلسوز بود و در شدید‌ترین و خطرناک‌ترین وضعیت امنیتی نیز شاگردان او علاقه‌ای به ترک مدرسه نداشتند.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
علی دایی در مراسم ختم خواهر امیر قلعه‌نویی حضور داشت.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
عادل فردوسی‌پور با سروش رفیعی ملاقات داشت و عکسی به یادگار گرفتند.
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
واضح است که نیت باشگاه و در رأس آن مدیرعامل این تیم، نادیده‌گرفتن جایگاه زنان نبوده است؛ ولی نمی‌شود از کنار اهمال صورت‌گرفته به‌سادگی عبور کرد. باشگاه پرسپولیس در شرایطی کارمندان زن باشگاه را برای گرفتن عکس یادگاری در جایگاه بدی قرار داده که پسوند «فرهنگی» را یدک می‌کشد و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران که رسالتش مخابره‌کردن اتفاقات فرهنگی و مثال‌زدنی است، در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش عکس یادگاری انداخت.
محققان در سال ۲۰۲۱ با استفاده از یک رصدخانه این سیاهچاله را شناسایی کردند که موادی را به فضا باز می‌گرداند، اما این سیاه‌چاله در سه سال قبل هیچ ماده‌ای مصرف نکرده بود. ماه گذشته، تیمی با استفاده از یادگیری ماشینی، تصویر معروف مسیه ۸۷ را بهبود بخشید تا جزئیات بیشتری در مورد مواد اطراف آن مشخص شود.
بررسی محتوای منتشرشده از سوی این رسانه‌ها با تصاویر اصلی، اما از واقعیتی دیگر پرده برمی‌دارد. رسانه‌های بیگانه به شکل ناشیانه‌ای با تقطیع بخشی از این دیدار درخواست دانشجویان برای گرفتن چفیه یادگاری از رهبر انقلاب را به بخش دیگری چسبانده و تلاش کردند نتیجه مطلوب خود را بگیرند؛
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
متأسفانه، افراد دارای اضافه وزن، اغلب دچار مشکلات تصویر بدنی می‌شوند؛ نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکر می‌کنند یا چگونه ظاهر می‌شوند می‌تواند مانع بزرگی برای کاهش وزن باشد. در عوض، یادگیری دوست داشتن بدن و نگرانی کمتر در مورد اندازه آن تأثیر مثبتی دارد.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
یکی از خوشمزه‌هایی که در هر فصلی می‌توانید بپزید باقالی است؛ اما این خوراکی دلپذیر در فصل زمستان و سرما مزه دیگری دارد. باقالی به خاطر محبوبیت زیادش روی چرخ‌های تافی، این تصویر نوستالژی به یادگار مانده از دهه‌های قبل در فصل زمستان هوش از سر شما هم می‌برد.
نوه مارادونا شورت ورزشی مسی را بعد از بازی به عنوان یادگاری گرفت.
فضای سبز دوم از تقاطع شیخ فضل‌الله‌نوری تا یادگار امام (ره) از سال‌ها پیش ایجاد شده و به بوستان ۱۵ هکتاری معروف است، رشد قارچ باعث توجه بیشتر افراد به این محدوده شده است. به طوری‌که افرادی که برای پیاده‌روی به این باغ‌راه می‌آیند، با دیدن قارچ‌ها تعجب می‌کنند. برخی هم با این موضوع که ممکن است قارچ‌ها خوراکی باشند، چون تازه‌اند و سفید، آن را می‌چینند. گویی که در حال چیدن سبزی‌های بهاره و کوهی هستند.
باشگاه الاهلی قطر میزبان سرمربی تیم ملی کشورمان در دوحه بود.
دولت بهار عکس‌های یادگاری برخی مردم با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی در میدان ٧٢ نارمک را منتشر کرد.
انتشار تصویری از جمعی از نمایندگان مجلس که در گل ولای منطقه سیلزده کن عکس یادگاری گرفته اند، در شبکه های اجتماعی با واکنش های گسترده‌ای مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ