انصاریان با بیان اینکه ما گنهکار لجباز نیستیم، گفت: کسی که عرق می‌خورد یا حجاب برمی‌دارد برای لجبازی با کیست؟ این لجبازی برای بی‌حجابی به درد مردم نمی‌خورد اصلاً به آنان برنمی‌گردد. لجبازی با کیست؟ من باور ندارم، اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد به مردم و نیرو‌ها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. از شما می‌خواهم بنویسید خدا چه بدی به شما کرده است که با او لج می‌کنید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: حلقه‌ای می‌خواهد دولت را که عده‌ای گمان می‌کردند در حد شهیدبهشتی ظرفیت اجتماعی دارد به قاسم روان‌بخش و نبویان بدل کند. حلقه‌ای که دایره‌اش آنقدر تنگ است که در آن شیخ‌حسین انصاریان، جان لاک حساب می‌شود و باید اصلاحش کرد.
«فوتوشی ماتسوموتو» سفیر ژاپن در عراق در ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام با حضور در یکی از موکب‌های عزاداری و در حضور شیخ «همام الحمودی» رئیس مجلس اعلامی اسلامی عراق، دیگ نذری را هم زد.
نماینده مردم تهران و نماینده مرودشت در مجلس در توئیتر به برخی هجمه ها به بیانات اخیر "شیخ حسین انصاریان"، پاسخ دادند.
شیخ ​حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!
شیخ ​حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!
سخنران این هیات شیخ حسین انصاریان و مداح آن هم محمدحسین پویانفر هستند که در ماه‌های اخیر از سوی جریان تندرو مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در گذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی از حامیان جدی مقاومت در لبنان را تسلیت گفت.
حسین خسرو علی وزیری مشهور به «شیخ آهنین» درگذشت.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
شیخ حسین انصاریان تصریح کرد: برخی از ما آخوند‌ها برای صد سال پیش هستیم یعنی به درد امروز نمی‌خوریم، برخی منبر‌های ما برای ۲۰۰ سال پیش است و جامعه را درمان نمی‌کند.
مهاجرانی نوشت: استاد شیخ حسین انصاریان با سابقه بیش از شصت سال درس و بحث و منبر و مطالعه و... نتوانسته بود، اسلام را به درستی بشناسد و شیوه سخن گفتن با بی‌حجابان را بشناسد و بداند؛ چند جوان محترم که به احتمال قوی - از شیوه برخوردشان پیداست! ـ نمی‌توانند متون دینی را از رو بخوانند، ایشان را امر به معروف و نهی از منکر کرده بودند که «نه اسلام اینچنین نیست!»
ماجرای حضور شیخ حسین انصاریان در خانه‌های فساد شهرنو نکاتی خواندنی دارد که در کتاب «خاطرات شیخ حسین انصاریان» به آن اشاره شده است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توییتی به سخنان شیخ حسین انصاریان درباره بانوان بی‌حجاب واکنش نشان داد.
تاثیر حضور شیخ حسین در جمع رزماندگان دفاع مقدس تا حدی بود که برخی فرماندهان سپاهی و ارتشی در مقاطع محتلف با نگارش نامه‌هایی از او به دلیل حضور در سنگر رزمندگان تقدیر و تشکر می‌کردند و او را برای حضور در جمع رزمندگان دعوت می‌کردند.
او در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان در حسینیه همدانی‌های تهران، بازجوها، مسوولان و بی‌حجاب‌ها را مخاطب قرار داد و گفت: «۹۰ درصد خانم‌های بی‌حجاب را مقصر نمی‌دانم و خیلی هم دعاگوی آن‌ها هستم و دلم برای‌شان می‌سوزد، حتی اگر بگویند غلط کرده‌ای. باطن این خانم‌ها با خدا است. با نماینده‌های آن‌ها صحبت کنید و خواسته‌های‌شان را بشنوید.»
او در این هیاهوی تهدید به دوربین و توقیف و محرومیت، انتخاب کرد که «مبلغ» بماند نه شحنه و محتسب.
نفوذ کلام و مشی لوطی گری شیخ حسین که امروز نیز زبان‌زد است، در ایام دفاع مقدس تاثیر بسیاری در افزایش روحیه رزمندگان و همچنین آمادگی داوطلبان برای اعزام به جبهه‌ها و روانه شدن کمک‌های مردمی به سمت جبهه‌ها داشت؛ او با آغاز جنگ تحمیلی، فعالیت‌های خود را در جبهه‌ها آغاز کرد و با حضور متعدد در مناطق جنگی و انجام سخنرانی‌ها در جمع رزمندگان و همچنین گفتگو با آن‌ها، برای افزایش روحیه آن‌ها تلاش می‌کرد.
گمانه زنی ها درباره احتمال پخش یا عدم پخش مراسم شب های قدر و سخنرانی ایشان از صدا و سیما به نظر می رسد باعث افزایش مراجعه به این پایگاه خبری شده و این اختلال منجر به خارج شدن این پایگاه از دسترس شده است.
ابطحی نوشت: اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
سخنان بغض آلود سوزناک شیخ حسین انصاریان با معممین و نیروهایی که با مردم و خصوصا مخالفان یا مجرمان سر و کار دارند.
شیخ حسین انصاریان گفت: روی گنهکاران اسم بد و زشت نگذارید؛ خلاف قرآن و حرام است. گناهکار را نترسانید. اگر گنهکاری بازداشت شد، به دروغ نگویید که فردا صبح اعدام می‌شوی. عباد خدا را نترسانید. وحشت در دل او وخانواده‌اش نیاندازید.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان گفت: در قرآن داریم افرادی هستند که دارای ثروت بوده اما نمی‌دانند چگونه باید آن‌ را هزینه کنند.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین از ادامه سیاست های سرکوبگرانه آل خلیفه علیه شیعیان بحرین در ماه محرم و علیه نمادهای عاشورایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ