وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای هتک حرمت مجدد قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در دانمارک را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
قطر با ارایه یادداشتی به دادگاه بین‌المللی لاهه ضمن محکومیت شدید تداوم اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی خواستار پایان فوری آن شد.
در پی حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق پیرامونی دمشق، وزارت خارجه سوریه در بیانیه شدیداللحنی، این اقدام صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای، قطع آب آشامیدنی شهر حسکه و مناطق اطراف آن از سوی اشغالگران و مزدوران آنان را به شدت محکوم کرد.
مفتی یمن ضمن محکومیت و انزجار شدید نسبت به هتاکی به قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع رابطه با کشورهایی شد که در آن به کتاب خدا هتاکی می‌شود.
دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.
هتاکی به قرآن کریم در سوئد خشم جهان اسلام و موج شدید محکومیت، به این اقدام شنیع که با چراغ سبز پلیس این کشور اروپایی به نام آزادی بیان انجام شد را به دنبال داشته است.
درگیری‌ و تنش پس از محکومیت رهبر اپوزیسیون سنگال به دو سال حبس، به کشته شدن دست کم ۹ نفر در این کشور منجر شد.
جنبش حماس، تشکیلات خودگردان و وزارت‌خارجه اردن با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تعرض امروز وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کردند.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تحریم جدید اروپا علیه دمشق اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا تهدیدی جدی برای زندگی و معیشت سوری هاست.
گروه‌های فلسطینی حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر به مسیحیان و ممانعت از ورود آنان به کلیسای قیامت برای گرامیداشت «شنبه نور» را به شدت محکوم کردند.
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، تأکید کرد که این رژیم خطری جدی برای فلسطین، امت و صلح و امنیت کل منطقه است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به ورود اعضای تیم پیکان به چمن ورزشگاه آزادی معترض شد.
کمیته انضباطی مازیار زارع را دو جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.
دولت نجات ملی یمن به بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آمریکا در محکومیت عملیات پهپادی صنعا علیه غارت نفت یمن، واکنش نشان داد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله بارسلونا، در جریان بازی لالیگا مقابل اوساسونا با کارت قرمز مواجه شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید جنایت وحشیانه در حرم شاهچراغ، به حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت هشدار داد که به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت فراس یعیش از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، بیانیه ای صادر کرد.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
مردم همدان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان شریعتی اعتراض خود را به اهانت کنندگان اعلام کردند.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ