باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از حامیان مالی اصلی برنامه تلویزیونی جنجالی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا اعلام کرد به دلیل توهین‌هایی که در این برنامه به وینیسیوس جونیور شده دیگر از آن حمایت نخواهد کرد.
یک خبرنگار زن اسپانیایی می‌گوید به دلیل سوالی که در نشست خبری کارلو آنچلوتی از او پرسیده با سیلی از توهین‌ها و تهدیدهای جدی مواجه شده است.
مدیرعامل اتحادیه حمایت از داوران بریتانیا از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرده پس از اظهارات یورگن کلوپ در مورد پل تیرنی، از لیورپول امتیاز کسر شود!
فدراسیون فوتبال ایتالیا، مارکو سِرا، داور دیدار رم و کرموننزه در ماه مارس را به دلیل توهین‌هایش به ژوزه مورینیو سرمربی رم محکوم کرد.
پلیس تورین 171 هوادار یوونتوس را پیدا کرده که در بازی رفت یووه و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، به لوکاکو توهین نژادپرستانه کرده بودند.
مرتضی منصور مدیرعامل جنجالی باشگاه زمالک مصر به دلیل توهین به رئیس الاهلی، راهی زندان شد.
پاکستان به‌دلیل بی‌توجهی دایرة المعارف آنلاین «ویکی‌پدیا» به درخواست حذف محتوایی که اسلام‌آباد آن را «توهین‌ به مقدسات» خوانده، این پلتفرم را مسدود کرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
اخیرا انتشار ویدئویی از مهران رجبی در برنامه «خودمونی» شبکه سه به دلیل ادبیات این مجری خبرساز شده است. مهران رجبی خطاب به یکی از شرکت‌کنندگان از این برنامه می‌گوید: کدام فرزند شما قالتاق‌تره؟!
هافبک ملی پوش پرسپولیس به دلیل توهین در زمین مسابقه با نساجی مازندران از زمین اخراج شد.
پویا سیف پناهی به دلیل استوری‌ای که علیه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده بود با محرومیت مواجه خواهد شد.
بازیکن تیم فوتبال مس شهر بابک به دلیل توهین به اعضای تیم ملی فوتبال کشور از این تیم کنار گذاشته شد.
خسوس خیل مانسانو، داور بازی بارسلونا و اوساسونا، در گزارش این بازی دلیل اخراج جرارد پیکه را مطرح کرده است.
ایلان ماسک می‌گوید به دلیل توهین سفیر بد دهن و بی تربیت سابق اوکراین در آلمان دیگر هزینه اینترنت ماهواره اوکراین را نمی‌دهد.
دو تن از مدیران سابق شرکت ای بی که به دلیل راه اندازی کمپین سایبری علیه سازندگان خبرنامه ای کامرس بایتس متهم شده بودند، به زندان محکوم شدند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال باشگاه پرتغالی را به دلیل بدررفتاری هواداران علیه ستاره ایرانی نقره داغ کرد.
جریمه باشگاه پرتغالی به دلیل توهین علیه طارمی
باشگاه استوریل پرتغال به دلیل توهین هوادارانش به مهاجم ایرانی تیم پورتو جریمه شد.
یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های این هفته لیگ برتر، نگرانی مقامات فوتبال انگلیس و برگزارکنندگان مسابقات از بی احترامی تماشاگران حاضر در ورشگاه‌ها به ملکه بود و اینکه یک دقیقه سکوت با سوت و توهین همراه شود.
یکی از خوانندگان موسیقی پاپ ترکیه، در کنسرتش گفته انحراف اخلاقی یکی از نوازندگان گروهش به این دلیل است که او قبلا در مدرسه اسلامی درس خوانده است. پس از این اظهارات این خواننده با دستور دادستانی ترکیه به اتهام نفرت‌پراکنی بازداشت و به زندان منتقل شد.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
هواداران بارسا امروز در زمان ورود فرانکی دی‌یونگ به مجموعه تمرینی باشگاه راه را بر او سد کرده به دلیل عدم موافقت ستاره هلندی با کاهش دستمزدش به او اعتراض کردند.
هواداران بارسا امروز در زمان ورود فرانکی دی‌یونگ به مجموعه تمرینی باشگاه راه را بر او سد کرده به دلیل عدم موافقت ستاره هلندی با کاهش دستمزدش به او اعتراض کردند.
آلف مانگا مهاجم موردنظر پرسپولیس شب گذشته به دلیل درگیری با داور کارت زرد گرفت و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ