گروه‌های فلسطینی حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر به مسیحیان و ممانعت از ورود آنان به کلیسای قیامت برای گرامیداشت «شنبه نور» را به شدت محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطر با ارایه یادداشتی به دادگاه بین‌المللی لاهه ضمن محکومیت شدید تداوم اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی خواستار پایان فوری آن شد.
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای هتک حرمت مجدد قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در دانمارک را به شدت محکوم کرد.
در پی حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق پیرامونی دمشق، وزارت خارجه سوریه در بیانیه شدیداللحنی، این اقدام صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای، قطع آب آشامیدنی شهر حسکه و مناطق اطراف آن از سوی اشغالگران و مزدوران آنان را به شدت محکوم کرد.
مفتی یمن ضمن محکومیت و انزجار شدید نسبت به هتاکی به قرآن کریم در سوئد، خواستار قطع رابطه با کشورهایی شد که در آن به کتاب خدا هتاکی می‌شود.
دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.
هتاکی به قرآن کریم در سوئد خشم جهان اسلام و موج شدید محکومیت، به این اقدام شنیع که با چراغ سبز پلیس این کشور اروپایی به نام آزادی بیان انجام شد را به دنبال داشته است.
درگیری‌ و تنش پس از محکومیت رهبر اپوزیسیون سنگال به دو سال حبس، به کشته شدن دست کم ۹ نفر در این کشور منجر شد.
جنبش حماس، تشکیلات خودگردان و وزارت‌خارجه اردن با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تعرض امروز وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو به مسجدالاقصی را به شدت محکوم کردند.
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تحریم جدید اروپا علیه دمشق اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا تهدیدی جدی برای زندگی و معیشت سوری هاست.
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، تأکید کرد که این رژیم خطری جدی برای فلسطین، امت و صلح و امنیت کل منطقه است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به ورود اعضای تیم پیکان به چمن ورزشگاه آزادی معترض شد.
کمیته انضباطی مازیار زارع را دو جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.
دولت نجات ملی یمن به بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آمریکا در محکومیت عملیات پهپادی صنعا علیه غارت نفت یمن، واکنش نشان داد.
روبرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله بارسلونا، در جریان بازی لالیگا مقابل اوساسونا با کارت قرمز مواجه شد.
تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد و تظاهرکنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار تحریم این انتخابات شدند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید جنایت وحشیانه در حرم شاهچراغ، به حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت هشدار داد که به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت فراس یعیش از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، بیانیه ای صادر کرد.
باشگاه چلسی یکی از هواداران خود را که به سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، توهین نژادپرستانه کرده بود به‌صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه خانگی‌اش منع کرد.
مهاجم مدنظر پرسپولیس از شدت عصبانیت به داور حمله ور شد و کادرفنی و همبازی اش او را از اتفاق ناگوارتر و محرومیت سنگین باز داشتند.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.
صدها نفر در اردن با برپایی تظاهراتی در امان در محکومیت حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه، خواستار اخراج سفیر این رژیم از اردن شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ