فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکومیت شدید جنایت وحشیانه در حرم شاهچراغ، به حامیان و همراهان پشت صحنه این جنایت هشدار داد که به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم صهیونیستی در استمرار جنایات روزمره آنها از منظر حقوقی و بین‌المللی مسئولیت‌آور است.
امام جمعه مسجد سلطان غازی استانبول در سخنانی جنجالی از مردم خواست تا سلاح‌های خود را برای غروب انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ترکیه پر کنند.
حمید رسایی: باید اعدام حامیان جنایات که با برنامه درخواست مداخله بیگانگان در امور کشور دارند را از قوه قضاییه مطالبه کنیم.
مجمع عمومی سازمان ملل اخیرا قطعنامه‌ای غیرالزام‌آور را به تصویب رساند که بررسی آن، تازه‌ترین مواضع کشور‌ها را نسبت به این جنگ نمایان می‌سازد.
شماری از حامیان ملت فلسطین در شهر بن آلمان به نشانه همبستگی با ملت فلسطین تجمع کرده و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
دومین دور مشورت‌های سیاسی میان وزارت خارجه های جمهوری اسلامی ایران و بنگلادش در داکا برگزار شد.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:حامیان تروریست‌ها صلاحیت اظهار نظرهای حقوقی بشری ندارند.
حامیان نخست وزیر سابق پاکستان، یک روز پس از سوء قصد به وی، تظاهرات اعتراضی برپا خواهند کرد.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که شمار زیادی از کشورهای اروپایی که از تحریم‌های ضدروسی حمایت می‌کنند، از آغاز سال جاری در جمع عمده واردکنندگان محصولات این کشور بوده‌اند.
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پی حادثه دلخراش حرم مطهر شاه چراغ(ع) شیراز در پیامی تأکید کرد که حامیان اصلی گروه‌های تروریستی و تکفیری منتظر عواقب جنایت شیراز باشند.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین به نشانه همبستگی با فلسطینیان و محکومیت جنایات اشغالگران صهیونیست علیه آنان، در واشنگتن دست به تظاهرات زدند.
گفتگو با افراد، گروه‌ها، جریانات سیاسی که به قول جناب اژه‌ای ابهام و سؤال و انتقادی دارند، اقدام شایسته و بایسته‌ای است، ولی در حالی که مشتی آشوبگر قاتل و مزدور، دست تعرض به جان و مال و ناموس مردم گشوده‌اند و غیر از تخریب و آتش‌سوزی و کشتار و جنایت در قاموسشان نیست، سخن از گفتگو به میان آوردن، دقیقاً مانند آن است که در هنگامه غروب عاشورا و فاجعه‌ای که حرامیان با قتل عام آل‌الله پدید آورده‌اند، کسانی نگران گُم شدن خنجر شمر ملعون باشند!
سخنگوی وزارت امور خارجه، «غمخواری» و «هواداری» مردم ایران توسط دولتهایی که با اِعلام و اِعمال سیاست «فشار حداکثری» و «تحریمهای ویرانگر»، می‌خواستند ایران را به زانو دربیاورند، شرم آور خواند.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کسانی که نتوانستند احراز قتل میترا استاد را زیر سوال ببرند حرمت زن را با طرح پرستو بودن او زیر سوال بردند، حالا همین افراد مدافع حقوق و کرامت زن شده اند.
نخست‌وزیر کانادا که از حامیان اصلی دولت اوکراین و ادامه جنگ در این کشور است، با طرح ادعاهایی، روسیه را به «جنایت جنگی» متهم کرد.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جنایت صبرا و شتیلا چهره واقعی رژیم صهیونیستی، حامیان و مدعیان دروغین حقوق بشر را برملا کرد.
حامیان فلسطین در شبکه های مجاری اقدام به افشاگری جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها کردند.
دبیر شورای نگهبان گفت: ادعای مبارزه با تروریسم از سوی کشورهایی که سازمان تروریستی منافقین زیر چتر حمایتی آنها جنایت می‌کند، ادعای مضحکی است.
کارشناس و تحلیلگر سیاسی گفت: زمینه برای احیای برجام فراهم است و توصیه مهم من به منتقدان دولت این است که به سمت انتقام جویی حرکت نکنند. توصیه دیگر من به حامیان دولت است که به سمت جنگ زرگری نروند.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی 3 ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ