سرپرست مس کرمان امیدوار است در یک قضاوت عادلانه شرایط تیمش برای رقابت برابر سپاهان فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نباید قانون حجاب و عفاف شرطی شود. من این را ندیده ام، ولی شنیده ام که دارد شرطی می‌شود. این نگران کننده است. اگر شرطی شد، فساد دارد و فساد آور است. شرطی یعنی یک عکس بگیرید و بدهید، یک تلفن بزنید و بگویید، ما هم جریمه می‌کنیم. ولی آن‌ها جریمه نمی‌دهند. مگر کسی که قصد کشف حجاب دارد برایش مهم است که یک میلیون یا ده میلیون جریمه بدهد؟! این نکته قابل توجه است.
سخنگوی جبهه اصلاحات برخی می‌گویند اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کردند، اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکردند. اتفاقا یکی از مسیر‌هایی که برای احقاق حقوق مردم و اصلاح این روند، می‌تواند موثر باشد صندوق رأی است. ولی در زمانی که ما کاندیدایی نداریم و به ما اجازه شرکت نمی‌دهند؛ در جمهوری اسلامی که احزاب اصلا جایگاهی ندارند، چه تصمیمی بگیریم؟
گروه‌هایی که مایلند جامعه ما ملتهب و آشفته باشد می‌توانند داخل یا خارج از کشور باشند. این که کجا هستند مهم نیست، هر طیف و افرادی که می‌خواهند اعتبار ایران را زیر سوال ببرد می‌توانند در گروهی باشند که به آنان اشاره کردم. البته تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌توان یک جامعه یک دست داشت. اما باید به سمت توازن حرکت کرد. باید مرزبندی‌های حقوق یکدیگر را پاس بداریم. همچنین نباید اجازه بدهیم این شرایط، زمینه ساز سوء استفاده‌های سیاسی شود. من معتقدم برخی در تلاشند اهداف سیاسی خود را در این آب گل آلود پیگیری کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخیراً در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مصوبه بسیار خوبی مبنی بر تشکیل قرارگاه مشترکی بین دستگاه‌های فرهنگی کشور صورت گرفت و معتقدیم عفاف و حجاب مسئله اصلی کشور ما نیست چرا که مردم عمیقاً به این مهم اعتقاد دارند.
مهدی تاج می گوید، بخشنامه سقف قرارداد که به باشگاه ها ابلاغ شده تنها برای کاهش هزینه ها نیست و موردهای زیادی در لایه های پنهان آن وجود دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
اسلامی اظهار کرد: در بحث برجام، آژانس انرژی اتمی طرف مذاکره نیست. گروسی از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده و نسبت به بازگشت برجام اظهار امیدواری کرده است. نکته مهم این است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طرف مذاکره ما در برجام نیست.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از باز بودن مسیرهای ارتباطی با ایران و تمرکز بر موضوع اغتشاشات و همکاری نظامی تهران و مسکو خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، می‌گوید نگران نبودن ریتم کافی در بازی ادن هازارد نیست.
آنتونی رودیگر، مدافع بلندقامت و آلمانی، مدعی شد آنها تیم قدرتمندی برای جام جهانی در اختیار دارند.
مهم است به یاد داشته باشید که فواید رژیم غذایی مبتنی بر روزه تنها در مورد امید به زندگی نیست بلکه به کیفیت زندگی نیز مربوط می‌شود. ما به انقلابی در حوزه تغذیه نیاز داریم.
آیت الله مکارم شیرازی، شعار جمعیت کمتر، زندگی بهتر را اشتباه دانسته و تأکید کرد: برخی تنها آرامش و آسایش امروز خودشان را ملاحظه می کنند، اما فردا وقتی جمعیت کم و پیر، شد، با کمبود و پیری جمعیت، نسل آینده شما چه خواهد شد؟ اینکه اجازه نمی دهیم محیط زیست تخریب شد، برای این است که محیط زیست تنها برای ما نیست، بلکه برای آیندگان هم است، بنابراین به فکر آیندگان بودن خود، یک مسئله مهم است.
اگر می‌خواهیم یک سیستم غذایی منطقه‌ای کارآمد بسازیم که به ویژه با عمیق‌تر شدن تغییرات آب و هوایی ما را از تجارت کشاورزی دور کند باید روی آن چه مهم است متمرکز بمانیم: نه نجات بازیگران در سیستم غذایی فعلی بلکه بر روی تغذیه مردم. این امر می‌تواند به معنای سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و جنگل‌ها باشد.
از یک طرف ما به عنوان مقام قضایی دارای وظایف و مسئولیت‌های سنگین و خطیر هستیم و از سویی دیگر اختیاراتی نیز داریم؛ همچنین شیطان و هوای نفس نیز در کمین است؛ باید به این مقوله‌ها توجه کنیم؛ نباید وقتی فردی مستحق بازداشت نیست به صرف اینکه مقام قضایی از این اختیار برخوردار است، دستور بازداشت فرد مزبور را صادر کند
امیرعبداللهیان گفت: ما الان در نقطه ای قرار داریم که طرف آمریکایی از حسن نیت صحبت می کند و اینکه آنها اراده لازم را برای رسیدن به توافق دارند ولی برای ما مهم است که این حسن نیت روی زمین ترجمه شود، ما الان در چه نقطه ای قرار داریم در بحث مذاکرات، گفتگوها و تلاش هایی که برای لغو تحریم ها در حال انجام است.
امیرعبداللهیان گفت: ما الان در نقطه ای قرار داریم که طرف آمریکایی از حسن نیت صحبت می کند و اینکه آنها اراده لازم را برای رسیدن به توافق دارند ولی برای ما مهم است که این حسن نیت روی زمین ترجمه شود، ما الان در چه نقطه ای قرار داریم در بحث مذاکرات، گفتگوها و تلاش هایی که برای لغو تحریم ها در حال انجام است.
هنوز چیزی مشخص نیست. مهم نیست که ما یا پرسپولیس محل جدید برگزاری را معرفی کنیم. مهم این است که زمینی در دسترس باشد تا بتوانیم بازی تدارکاتی را برگزار کنیم.
در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.
سرمربی استقلال می گوید که امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: برای ما بسیار مهم است که خطوط قرمز ما در توافقی که پیش رو خواهد بود به طور کامل مورد توجه قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ