دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور در اجلاس بریکس، عازم آفریقای جنوبی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در اجلاس بریکس می‌تواند نشانه‌ای از عزم جدی دولت در جهت تقویت چندجانبه‌گرایی باشد.
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به دعوت خانم خومبودزو وانتشاونی وزیر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی، برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور‌های عضو و دوستدار بریکس در صدر هیأتی عازم آفریقای جنوبی شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
صبح امروز هیئت حماس به ریاست اسماعیل هنیه با سردار علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار کردند.
علی‌اکبر احمدیان، دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، در گردهمایی سفرا و رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور حضور پیدا کرد.
دیدار مشاور امنیت ملی عراق با دبیر شورای عالی امنیت ملی
انتصاب یک مدیر حاذق و مسلط به علوم استراتژیک به دبیری شورای عالی امنیت ملی، بیانگر عزم راسخ برای افزایش کارآمدی و قدرت عمل شورا است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیروهای مسلح و دولت شود.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد؛ خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
علی‌اکبر احمدیان با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی امنیت ملی شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی  نوشت: مسئول اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، آمریکا است و قطعا باید تبعاتش را بپذیرد.
«آجیت دوآل» مشاور امنیت ملی نخست وزیر هند صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.
این سفر به دعوت قاسم الاعرجی همتای عراقی شمخانی انجام می‌شود و در جریان آن دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با مقامات عالی سیاسی و اقتصادی دولت عراق نیز دیدار ورایزنی خواهد کرد.
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز یکشنبه ۲۸ اسفندماه و در ادامه پیگیری راهبرد دیپلماسی همسایگی، عازم بغداد پایتخت عراق شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم روسیه شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم روسیه شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم روسیه شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در پنجمین نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای که در مسکو برگزار می‌شود، عازم کشور روسیه شد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خبر جابجایی دبیر شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد.
نورنیوز رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی خبر جابه‌جایی علی شمخانی از مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد.
در این جلسه افرادی مانند منوچهر متکی، مرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، انسیه خزعلی، زهره الهیان، بهزاد نبوی، غلامحسین کرباسچی، حسین مرعشی، عباس عبدی، معصومه ابتکار و جمعی دیگر از فعالان و چهره‌های سیاسی حضور داشتند.
الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره نحوه برخورد با رسانه‌ها در اعتراضات اخیر، نگاه امنیتی به این موضوع و همچنین برخوردها با معترضان، دانشجویان و خبرنگاران هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ