گفته میشود فرد حمله کننده ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر این دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابزار‌های تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در عرض چند ثانیه و تنها بر اساس چند کلمه یا جمله، تصاویری به ما ارائه می‌دهند که گاهی می‌توانیم دقایقی طولانی به آن‌ها نگاه کنیم و از جزئیاتشان لذت ببریم. در اینجا نمونه‌هایی از چنین تصاویری را می‌بینید؛ منظره‌هایی که هوش مصنوعی بر اساس توصیفاتی از جهنم ترسیم کرده است: جانورانی مهیب و اهریمنی، خزندگانی ترسناک که از دل آتش سربرآورده‌اند، شهر‌هایی در شعله و دود و درختانی آتشین با میوه‌های شیطانی.
سازمان آتش نشانی نجف اطفای حریق و خارج کردن زوار را آغاز کرده و تاکنون ۱۶۰ زائر از هتل خارج شده اند. منبع: دانشجو
نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم راهپیمایی کردند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: از دقایقی پیش یک انبار چسب در بازار سید، ولی خیابان پاچنار دچار آتش سوزی شده است. معاون سازمان اورژانس کشور هم گفته که حریق انبار چسب سه مصدوم داشته است.
حضور دروازه‌بان دهه ۶۰ پرسپولیس در تمرین تیم رقیب و صحبت‌های غیرمنتظره او آتش خشم هواداران را شعله‌ور کرد، تا جایی که برخی از پیشکسوتان و هم تیمی‌های سابق وحید قلیچ نیز به انتقاد از رفتار او پرداختند.
آتش سوزی عظیم جنگلی در شهر منچستر ایالت نیوجرسی آمریکا آسمان شب را روشن کرد. تصاویر هوایی آتش سوزی گسترده جنگلی در شهر منچستر را به تصویر می‌کشد. به گفته سرویس آتش نشانی جنگل نیوجرسی، تا اوایل صبح چهارشنبه (۱۲ آوریل)، آتش بیش از ۵۰۰ هکتار گسترش یافته بود و تنها ۱۰ درصد آن مهار شده است. مقامات دستور تخلیه ساکنان اطراف را صادر کرده اند. علت آتش سوزی در دست بررسی است.
مانند سایر نقاط حساس منطقه، هر دو ارتش در درگیری‌های اطراف باهموت بیشتر از سیستم‌های توپخانه، تانک، خمپاره و سایر سلاح‌ها استفاده می‌کنند.
مدافع داماش برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی و خطر افرادی که در این ساختمان حضور داشتند، تلاش خود را برای اطفای آن شروع می‌کند که متاسفانه به شدت از ناحیه دست و پا دچار آسیب و سوختگی شده است.
احسان علیخانی با به اشتراک گذاشتن تصویر این چادری که ساکنینش در آتش سوخته‌اند، وضعیت خانواده جانباخته اهل خوی را توضیح داده. علیخانی چند روزی‌ست که در خوی و در کنار زلزله‌زدگان این شهر حضور دارد.
سرهنگ یونس دهقانی روز چهارشنبه اعلام کرد: در پی آتش گرفتن چندین بنر از تصاویر شهدا و تبلیغات دهه فجر در سطح شهر جم پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
منابع خبری در ترکیه با انتشار تصاویری از ادامه آتش سوزی گسترده در شهر بندری اسکندرون، خبر دادند.
آتش سوزی گسترده در داخل یکی از بیمارستان های مصر به وقوع پیوست که بر اثر شماری زخمی شدند.
بومیان استرالیا از قرن‌ها پیش با مشاهدات خود به این نتیجه رسیده‌اند که فایرهاوک یا شاهین آتشین، چوبی نیم‌سوخته یا شعله‌ور را با منقار یا چنگالشان به مکان‌های دیگر برده و اینگونه آتش‌افروزی می‌کنند.
ستاره تیم ملی فرانسه در دیدار فینال با بدون این که نگاهی به جام قهرمانی کند از کنار آن رد شد.
طبق این تصاویر، دو نفر از چهار نفری که از بالای دیوار شرقی دانشگاه شریف وارد شده بودند، به سمت دفتر بسیج دانشجویی می‌روند و پس از اینکه مطمئن می‌شوند کسی داخل دفتر نیست، فرد دوم هم به وی ملحق می‌شود و به آتش زدن دفتر اقدام می‌کنند.
نیمه شب گذشته، دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف واقع در همکف ساختمان ابن‌سینا توسط عوامل ناشناس آتش گرفته و کاملاً در آتش سوخت.
مهاجران ونزوئلایی که منتظر عبور از مرز ایالات متحده بودند، از کمپ‌هایی که در سواحل رودخانه ریو براوو در سیوداد خوارز، مکزیک ایجاد کرده بودند، تخلیه شدند. برخی از مهاجران با آتش زدن چادر خود به تصمیم تخلیه واکنش نشان دادند.
شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز خودروهای فلسطینیان را در قدس اشغالی به آتش کشیدند و شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوارهای منازل آنها نوشتند.
منابع عراقی از مهار آتش سوزی در پالایشگاه نفت نزدیک به شهر اربیل خبر دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.
در جریان تظاهرات مردم در افغانستان در اعتراض به نقض حاکمیت کابل از سوی پهپادهای واشنگتن، معترضان پرچم آمریکا را لگدمال کرده و به آتش کشیدند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.
خبرگزاری دولتی کوبا گزارش داده که رعد و برق به یک مخزن نفت اصابت کرده و بعد دومین مخزن نیز آتش گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ