سرمربی پرسپولیس ۴۸ ساعت بعد از دبل در فوتبال ایران، اظهار نظر دلهره‌آوری برای هواداران این تیم در خصوص ادامه همکاری داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.
لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.
شاید این تصاویر در حالت عادی تعجب‌برانگیز نباشند، اما بعد از اتفاقات 72 ساعته بیرانوند در پنجره نقل و انتقالات، توجهات را به خود جلب می‌کنند.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
گل‌محمدی: خسته‌ام، شاید به تیمی بروم که تنش کم باشد
یحیی گل‌محمدی شب خاصی را در دیدار مقابل استقلال سپری کرد.
شاید تصور کنید قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم حاصل یک ترکیب ثابت و فیکس بوده، اما سخت در اشتباه هستید، زیرا هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس که در این فصل برای گل‌محمدی به میدان رفته‌اند، در تمام مسابقات حضور نداشته‌اند.
سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی، شاید بهترین پاسخ به ادعاهای 24 ساعت اخیر بود.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
تیمی که چهار گل به استقلال زد و صدرنشین شد، در نهایت نتوانست قهرمانی را به چنگ آورد: این خطری است که تیم یحیی گل‌محمدی را هم تهدید می‌کند.
تیم های پرسپولیس و پیکان طی یک دیدار دوستانه مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
داستان غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری از بازی جام حذفی مقابل سپاهان شروع شد.
اگرچه شاید به اندازه لوکادیا تمام‌کننده نباشد اما با تکنیک، دوندگی و فیزیک مناسبش، یحیی گل‌محمدی را تحت‌تاثیر قرار داده است.
بعد از شکست تلخ و شاید ناباورانه مقابل فولاد یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد روند ناکامی در امتیازگیری تیمش به دو هفته متوالی برسد.
یحیی گل‌محمدی و ابراهیم اشکش امروز در استادیوم شهید دستگردی حاضر شدند و تقابل هوادار و آلومینیوم را از نزدیک تماشا کردند.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
همه منتظر شروع بازی هستند تا ببینند یحیی گل‌محمدی چه چینشی را برای دیدار با استقلال در نظر گرفته است.
یحیی به شهادت همین عکس ها، ناگهان پیر شد، اما این تغییر چهره، شاید به دلیل سن و سال هم باشد. گل محمدی یک مرد ۵۱ ساله است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش در مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.
در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
تیم پرسپولیس امروز استراحت خواهد کرد اما یورگن لوکادیا به ورزشگاه شهید کاظمی می‌رود تا تمرین انفرادی انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ