باشگاه تراکتور به‌دنبال نتیجه آخرین بازی فصل، طی اطلاعیه‌ای از هواداران خود عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان‌یافتن دیدار رئیس جمهور ترکیه از عربستان، دو کشور ضمن صدور بیانیه مشترک بر اهمیت تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های گوناگون تأکید کردند.
باشگاه گل گهر سیرجان پس از شکست تیم فوتبال این باشگاه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نسبت به شرایط برگزاری این بازی اعتراض کرد.
سکوت رئال مادرید در قضیه رسوایی داوری بارسلونا، شکست و باشگاه بیانیه ای رسمی صادر کرد.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان بلافاصله پس از پایان مصاف برابر استقلال با انتشار بیانیه‌ای به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.
اگر چه مسوولیت اصلی بن‌بست کنونی متوجه قدرت است، ولی دست منتقدان برای بن‌بست‌شکنی خالی نیست. بیانیه ۱۵ ماده‌ای خاتمی اولین گام عمومی آن است. گام دوم و مهم‌تر این است که نقشه راه اجرایی آن را در فضای عمومی به گفتگو و سپس اجرا گذاشت.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
روابط عمومی فدراسیون فوتبال به یک شایعه واکنش نشان داد.
وزارت اطلاعات درمورد علیرضا اکبری اعلام کرد: ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس و حاشیه‌ی امنِ جواسیس آن شکسته شد و افسران اطلاعاتی آن سازمان با این چالش مواجه‌اند که از این پس، چگونه باید آبرو و اعتبار خود را نزد عوامل خویش، ترمیم نمایند؟
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین پس از اظهاراتش درباره سرنگونی موشک روسیه و آوار شدن آن روی ساختمانی در شهر دنیپرو، استعفا کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از تصویب قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد، بیانیه‌ای ضدایرانی و طبق عادت دیرینه، مداخله‌جویانه صادر کرد.
شبکه پرس تی وی در بیانیه ای اقدام شرکت ماهواره یوتل‌ست در قطع پخش این شبکه را محکوم کرد و آن را ناقض اصل آزادی رسانه دانست.
سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیدار فینال جام بین قاره ای واکنش نشان داد.
در بیانیه سران سه کشور در پایان نشست سوچی آمده است: روسیه، ارمنستان و آذربایجان بر تعهد خود به پایبندی به توافقات قبلی تاکید کردند.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
مسعود پزشکیان: توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.»
چارلز در این بیانیه نوشت: «درگذشت مادر عزیزم، ملکه، لحظه‌ای از بزرگ‌ترین اندوه برای من و همه اعضای خانواده‌ام است. ما عمیقا در سوگ درگذشت یک فرمانروای گرامی و یک مادر بسیار عزیز سوگواری می‌کنیم.»
پادشاه جدید انگلیس روز پنجشنبه پس از مرگ ملکه الیزابت، بیانیه ای را منتشر کرد.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
مقامات سیاسی عراق و شماری از نمایندگان احزاب این کشور در پی نشست خود با موضوع خروج از بحران فعلی، بر لزوم توقف تنش میدانی، رسانه ای و سیاسی در این کشور تاکید کردند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا پس از ورود به تایپه در بیانیه ای ادعا کرد که سفر وی با سیاست دیرینه کشورش در خصوص بیانیه های مشترک ایالات متحده و چین در تضاد نیست!
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ