کارشناس مصری در ارتباط با ازسرگیری روابط تهران و قاهره تاکید کرد: ایران و مصر در موضوع سیاست داخلی با مانعی در مسیر احیای روابط روبرو نیستند وبیشتر این چالش در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از پیدا شدن سه مفقودی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این سه نفر اهل سبزوار پس از ساعت‌ها جستجو توسط عوامل امدادی پیدا شدند.
سه کشتی‌گیر آزادکار ایران در جریان مسابقات جوانان قهرمانی جهان به میزبانی اردن به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
معاون وزیر کار گفت: در طرح کالابرگ، مردم ۸۲۳ هزار تومان خرید می‌کنند و حدود ۶۰۰ هزار تومان آن را از یارانه خود می پردازند؛ یعنی ۲۲۳ هزار تومان کمتر پرداخت می‌کنند.
برخورد دو فروند بالگرد آتش‌نشان در حال عملیات اطفاء در کالیفرنیای جنوبی، سه کشته برجا گذاشت.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: اگر بودجه مورد نیاز تأمین نشود ما با یک چالش مواجه خواهیم شد و حدود ۳ میلیون دانش آموز از درس محروم خواهند شد.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
۳ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم کشتی آزاد نوجوانان جهان راهی دیدار نهایی شدند.
باران شدید باعث جاری شدن سیل در مقیاس وسیع و کشته شدن حداقل ۳ نفر در اسلوونی شد.
سرخه- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف سه تن گوشت قرمز فاقد مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.
برخورد یک فروند هواپیما به آشیانه فرودگاه کالیفرنیا دست کم سه کشته برجای گذاشت.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
در سوانح جاده‌ای امروز در «کارس»، ازمیر و آنکارا در مجموع ۹ نفر کشته و ۳۴ تَن زخمی شدند.
به نظر می‌آید که طی ۳ روز آینده قرار است خرید‌های جدید استقلال نهایی شود.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
طبق مصوبه شورای رقابت قیمت ۳ محصول ایران خودرو باید کاهش یابد اما در قیمت های جدید، نرخ این محصولات افزایش یافته که همین موضوع تبدیل به چالش و ابهامی جدید برای خریداران شده است.
طهماسب مظاهری گفت: چیزی که امروز در کشور شاهد هستیم تورم ما سالانه ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد کرده و رشد تولید سالانه ۲ تا ۳ درصد، یا باید رشد تولید را بالا ببریم یا رشد نقدینگی را پایان ببریم.
انتظار کشیدن برای پیدا کردن زمان مناسب برای وارد شدن به یک رابطه، اگرچه چالش برانگیز است، اما می‌تواند ما را به سمت یک شراکت بر اساس عشق واقعی و علایق مشترک سوق دهد، نه تنهایی یا ترس از مجرد بودن.
کمپانی چینی پس از آزمایش موفق موشک عمود فرود خود، از احتمال به‌کارگیری این تکنولوژی در راکت‌های آینده، از جمله Lijian-۳ خبر داد.
هر سه نماینده روز دوم کشتی آزاد ایران در تورنمنت زاگرب به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی پلیس، مشخص شد که این مسمومیت‌ها از طریق اجرای چالش «مشت بزن شکلات بگیر» ایجاد شده است، افزود: در همین رابطه ۳ نفر در حین پخش اینگونه شکلات‌های حاوی مواد سمی برای سوء استفاده‌های بعدی دستگیر شده اند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه «مجلس تا جایی که امکان دارد با دولت راه می‌آید ولی واقعیت این است که دولت با مجلس راه نمی‌آید و نمایندگان مجلس را نزد ملت به چالش می‌کشد»، عنوان کرد: نمایندگان همین دوره مجلس در یکسال پایانی دولت یازدهم بیش از ۱۰ کارت زرد به وزرای دولت روحانی دادند، اما همین نمایندگان به دولت فعلی به ندرت کارت زرد داده است که تعداد از عدد ۳ تجاوز نمی‌کند.
برگزاری جلسه تشکل های گردشگری با نماینده های مجلس، بلیت موزه برای مادران دارای سه فرزند، کمیته ای برای حل چالش های علیصدر، از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اصفهان- تغییر کاربری مدارس از سوی برخی نهادها و سازمان‌ها بر مشکلات کمبود فضای آموزشی در اصفهان دامن زده و شرایط را به مرز بحران رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ