تمرینات تیم امید در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، تا بازی های اصلی و کسب سهمیه صعود به المپیک بیش از یک سال زمان باقی مانده اما کار را باید در همان شروع جدی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
رییس فدراسیون والیبال در شرایط خاصی دیدار دیشب نوجوانان والیبال را دید.
گرفتگی عضلات پا می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این مطلب با علت و روش جلوگیری از گرفتگی عضلات پا آشنا می‌شوید.
وینگر جوان تراکتور در مورد اتفاقات اخیر این تیم صحبت می‌کند.
پیشتر یک مطالعه نشان داده بود که ۲۰ دقیقه خیس کردن پاها تأثیر مثبتی بر مشکل دیر به خواب رفتن و همچنین افزایش کل مدت خواب دارد.
تیم فوتبال بانوان نساجی اولین تمرین خود را با هدایت مریم رحمتی برگزار کرد.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
فابیو کوالیارلا، مهاجم سمپدوریا، در جریان دیدار برابر میلان موفق شد دروازه حریف را باز کند.
این فوق تخصص ارتوپدی گفت: افرادی که صافی کف پا دارند یا افرادی که افزایش قوس کف پا دارند، دچار درد می‌شوند که فشاردر آن ناحیه دردشان را بیش‌تر می‌کند. این افراد از کفی باید استفاده کنند تا کمک کننده باشد و فشار را کمتر کند. در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به عمل جراحی باشد.
دردهای مچ پا بیش تر به علت کار، فعالیت و فشار زیاد است و این فشارها باعث می شود تاندون های مچ پا التهاب دار می شوند. به دردهای ناحیه پاشنه پا، نیز التهاب پاشنه کف پا یا خار پاشنه میگویند .
شاگردان رحمتی به رکورد نباختن‌های خود در دیدار مقابل گل‌گهر ادامه دادند.
48 ساعت قبل از دیدار رئال با منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرلاند مندی به تمرینات گروهی رئال بازگشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فوق العاده ای با هوادار بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فوق العاده ای با هوادار بود.
راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته پایانی مرحله مقدماتی با آرامش در جایگاه دهم جدول باقی ماند.
ستاره آرژانتینی اینتر تاکید کرد که برای بازگشت به میادین در دوران مصدومیت خیلی ها کمکش کردند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پس از اینکه مصوبه کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال آینده به صحن مجلس بیاید ما هم طبیعتاً باید پا به پای مجلس بررسی خود را آغاز می کنیم.
بچه‌های گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال اغلب شب‌ها از درد پشت ساق پا یا زانو رنج می‌برند. این درد به دلیل سن آن‌ها به عنوان درد در حال رشد شناخته می‌شود. دانستن اینکه علت این درد چیست و چگونه آن را باید درمان کرد مطمئناً به شما در مقابله با هر دردی که فرزندتان تجربه می‌کند کمک می‌کند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تنگه هرمز را خرج موارد کم ارزشی کردیم که در نتیجه، ارزش عملیات روانی خود را از دست داده است.
مس رفسنجان این هفته پس از اینکه تغییرات زیادی را به خود دید، با آرامش دربی بزرگ کرمان را به نفع خود تمام کرد.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
سروش رفیعی برای اولین بار پس از ماجراهای پیش‌آمده در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
شباب الاهلی در حضور تاثیرگذار هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل النصر شد.
چند دوچرخه‌سوار تصمیم گرفتند تا رکاب‌زنان در راهپیمایی اربعین شرکت کنند. آنها از مهران به نجف و سپس به کربلا رفتند. در این گزارش روایت خواندنی این سفر زیبا را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ