هزاران نفر از شخصیت های دانشگاهی در اراضی اشغالی علیه رژیم صهیونیستی دست به اعتراضات زدند و از برلین و لندن خواستار لغو سفر نخست وزیر این رژیم به آلمان و انگلیس شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان به تبعات حمله موشکی احتمالی حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی و نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی در این حملات اشاره کردند.
هزاران صهیونیست از روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را از تل‌آویو به سوی قدس اشغالی در راستای تجمع برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ساختمان دیوان عالی قضایی و کنست آغاز کرده‌اند.
هزاران صهیونیست تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
هزاران نفر در مناطق مختلف تل آویو علیه کابینه تندرو نتانیاهو و پس از استعفای فرمانده پلیس دست به تظاهرات زدند.
رژیم صهیونیستی و هندوستان یک قرارداد همکاری درباره اعزام نیروی کار خارجی در برخی بخش‌های بازار کار در سرزمین‌های اشغالی امضا کردند.
هزاران نفر در سراسر شهرهای رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته پیاپی  علیه طرح نتانیاهو برای تغییرات قضایی اعتراض کردند.
هزاران صهیونیست در اعتراض به طرح‌های تغییر قانون کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران صهیونیست شامگاه امروز شنبه در شهر هرتزلیا در محکومیت کودتای قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند و خواستار لغو برنامه نتانیاهو شدند.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه‌باختری، حضور هزاران نمازگزار فسطینی در مسجدالاقصی و وضعیت وخیم جسمانی شیخ خضر عدنان از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
هزاران صهیونیست برای چهاردهمین هفته متوالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و کودتای قضایی او دست به تظاهرات زدند.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
هزاران فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری درحمایت از گردان جنین پس از حمله ددمنشانه نظامیان صهیونیست دست به راهپیمایی زدند.
هزاران صهیونیست در تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در تل آویو شرکت کرده اند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم ۲۵ فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم 25 فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در نشست امروز یکشنبه کابینه، از تدابیر جدید ضد فلسطینی خبر داد.
شامگاه گذشته هزاران صهیونیست در تظاهراتی که بزرگترین اعتراض جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو توصیف شده، به خیابان ها آمدند.
هزاران صهیونیست در اعتراض به کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو در مرکز تل آویو تظاهرات کردند.
هزاران نفر از نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی پیام فراخوان برای آماده باش نظامی دریافت کردند.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که هزاران اسرائیلی روز گذشته پیامک‌ هایی دریافت کرده اند که به آنها درباره سفر به کشورهای عربی هشدار داده است.
هزاران اردنی در مخالفت با هر گونه توافق کشورشان با رژیم صهیونیستی در پایتخت این کشور تظاهرات کردند.
خبرنگار و کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت که در جنگ آینده هزاران فروند موشک از مرزهای شمالی به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد.
منابع صهیونیستی از استقرار هزاران نیروی پلیس رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت کنیسه‌ها در آستانه عید غفران (از اعیاد یهودی) خبر دادند.
رسانه ها و مقامات صهیونیست اذعان کردند که سناریوی نگران کننده برای تل آویو، تقابل و رویارویی فراگیر با گروه های فلسطینی در چند جبهه است که با شلیک هزاران موشک نقطه زن همراه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ