در پی اظهارات ضد فلسطینی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، شماری از آمریکایی ها خواستار ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاصله بال‌های پهپاد والکری که توسط هوش مصنوعی کنترل شده است، برابر 6.7 متر است و حداکثر سرعت آن به 1,050 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پهپاد می‌تواند تا 8 جنگ‌افزار ازجمله بمب‌های کوچک با خود حمله کند و برد حرکتی بالاتر از پنج هزار کیلومتر دارد.
گروهی از جستجوگران آماتور در حال بررسی جنگلی نزدیک Neuorid در غرب رومانی، گنجینه‌ای از سکه‌های اوایل قرن شانزدهم را کشف کردند که در یک ظرف سرامیکی مدفون شده بودند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که اردن در حال حاضر تبدیل به پناهگاه بیش از پنج هزار بعثی فراری شده است.
در جشن دخترانه که با نام دختر ماه برگزار شد، از زنان و دختران موفق کشور تقدیر کردند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: انتقال زائران به سرزمین وحی از سوم خرداد آغاز و بازگشت آن‌ها سوم مرداد ماه خاتمه خواهد یافت.
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق از انجام بیش از پنج هزار عملیات از سوی نیروهای این جنبش علیه اشغالگران آمریکایی خبر داد.
فاطمی امین راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم را هم رشد تولید دانست و گفت: زمانی که رشد تولید به مدت چند سال تداوم داشته باشد، مثل سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم، به تدریج می‌توان آثار منفی دهه گذشته را جبران کرد.
بازی تیمهای پرسپولیس و هوادار با حضور 5 هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.
خانم کارینیانو این را هم افزود که حدود ۱۰ هزار و پانصد زن باردار روس در سال گذشته میلادی وارد این کشور در قاره آمریکای جنوبی شده‌اند. از این تعداد پنج هزار و ۸۰۰ نفر از سه ماه آخر بارداری خود بودند.
تعداد جان باختگان زلزله ترکیه، از پنج هزار نفر گذشت.
پنج هزار تماشاگر می‌توانند بازی پرسپولیس و آلومینیوم را از نزدیک تماشا کنند.
در روزهای اخیر با اعلام رئیس کل بانک مرکزی، فروش ارز به نرخ توافقی در صرافی ها، پایان یافت و متقاضیان خرید ارز می بایست از تمامی صرافی‌ها بدون انجام ثبت‌نام، ارز خود را دریافت کنید. فرزین تاکید کرده است: خرید ارز به نرخ تابلو و بدون صف خواهد بود.
کاویانی با بیان اینکه در این عملیات پنج نفر دستگیر شدند، گفت: چاپخانه نیز با حکم قضایی پلمب شد. افراد دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرار گرفته که در جریان آن به جرم خود اقرار کردند. همچنین گفتند که قصد داشتند این کتاب‌ها را به کشور عراق ارسال کنند.
جشن شکوفایی پنج هزار نفری دانش آموزان دختر تبریز
از آنجایی که بسیاری از گونه‌های بومی مکانیسم‌های مقابله با جانوران مهاجم تازه از راه رسیده را نداشتند، دچار خسارات شدیدی شدند
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد، حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است؟ این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی حل شدنی است.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
تبریز- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حدود ۴۵۰ هزار نفر از کارگران ساختمانی فعال، معطل تصویب نهایی ماده پنج قانون کار در شورای نگهبان هستند.
اتحادیه فوتبال عربستان کانون هواداران پنج هزار نفری خود را راهی قطر خواهد کرد.
مدیرعامل آبفای منطقه پنج تهران گفت: ­مصرف آب شرب تهرانی‌ها در زمان اوج مصرف بعد از ظهر به ۴۱ هزار لیتر برثانیه رسید که این رقم نسبت به وضع مطلوب ۵ هزار لیتر برثانیه بیشتر است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت پنج هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خبر داد.
باشگاه تراکتور اعلام کرد بلیت بازی با صنعت نفت با بهای پنج هزار تومان فروخته خواهد شد.
دادستان تهران گفت: پنج کانتینر «سرم» ، به تعداد ۱۸۰ هزار واحد، که در انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود، تحویل سازمان غذا و دارو شده است.
باشگاه بایر لورکوزن مراسم باشکوهی با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان خود در ورزشگاه اولریش هابرلند برگزار کرد که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ تماشاگر در این برنامه حضور یافتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ