تیم‌ملی امید فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به مصاف تیم‌ملی ترکمنستان رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
با توجه به شکست دور از انتظار العین، حالا شباب الاهلی بیش از پیش به کسب قهرمانی نزدیک شده است.
اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.
شکست سنگین و دور از انتظار لیورپول برابر رئال مادرید، دست‌مایه طنز بسیاری از پیج ها و کاربران در فضای مجازی شد.
تیم فوتسال زنان پیکان با ارائه یک نمایش دور از انتظار مقابل ملی‌حفاری اهواز شکست خورد تا صدرنشینی شاگردان اردلان به خطر بیفتد.
فنرباغچه امروز در حضور سعید معروف متحمل یک باخت غیرمنتظره شد.
تیم شگفتی‌ساز استرالیا پس از صعود به دور حذفی مقابل آرژانتین شکست خورد.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی‌ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
تیم ملی فوتبال ژاپن که نخستین بازی خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در دومین دیدار برابر کاستاریکا شکست خورد.
عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.
شاگردان نکونام با نمایش دور از انتظار مقابل ملوان انزلی، نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشتند.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
سرمربی تیم بسکتبال پدافند گفت:‌ انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم.
اومونیا علی‌رغم بهره‌مندی از مهاجم ایرانی خود نتیجه را مقابل لیماسول واگذار کرد.
شکست برابر هوادار در کرمان نتیجه ای تلخ و دور از انتظار برای مس کرمان بود و هواداران این تیم در روزی که برابر هوادار غایب بودند انتظار نتیجه بهتری داشتند.
در اولین بازی از شروع مجدد رقابت های لیگ نساجی با ارائه یک بازی هماهنگ موفق شد با نتیجه ای دور از انتظار شاگردان رضا مهاجری را شکست دهد.
با شکست دور از انتظار حسن یزدانی برابر تیلور، علاقه‌مندان ورزش در حال اظهار نظر در این مورد هستند.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
پرافتخارترین تنیسور تاریخ در بازگشت به تنیس پس از مسابقات ویمبلدون شکستی دور از انتظار تجربه کرد.
کنفرانس مطبوعاتی جراردو سیوانه بعد از شکست دور از انتظار برابر آگسبورگ تلخی‌های باخت را برای هواداران این تیم دوچندان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ