سرمربی تیم بسکتبال پدافند گفت:‌ انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از عملکرد بازیکنانش به خاطر پیروزی پر گل برابر مقدونیه شمالی ابراز رضایت کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: اصلا انتظار چنین تیم قدرتمندی از قرقیزستان نداشتم.
تحلیلگر سرشناس جهان عرب، اعلام کرد: انتظار این سرعت از همگرایی میان ایران و عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و نابودی رویای نتانیاهو را نداشتیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیروزی مقابل سپاهان را برد تیم ضعیف‌تر مقابل تیم قوی‌تر توصیف کرد.
حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که بازی پاری‌سن‌ژرمن در نیمه اول باعث تعجب آنها شده است.
سرمربی سیتی تاکید کرد که آرسنال در بازی امشب عملکردی خوبی داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با شناختی که از رنگرز داریم این انتظار می رفت که عدالت را را رعایت کند و چرخه انتخابی تیم ملی را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و برای تیم ملی کشتی فرنگی آینده نگری کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
سرمربی آرژانتین با انتقاد از سبک بازی هلند، اعلام کرد که انتظار چنین سبکی از فن خال و تیمش نداشت.
لوئیس انریکه، بعد از شکست تیمش مقابل مراکش در ضربات پنالتی و حذف شدن از جام جهانی گفت حذف شدن در ضربات پنالتی بی‌رحمانه بوده و لاروخا انتظار حذف شدن مقابل مراکش را نداشت.
ماتیس دی‌لیخت، مدافع جوان تیم ملی هلند، مشکلی با نیمکت نشینی در ترکیب این تیم ندارد.
بهترین بازیکن مسابقه امشب آلمان مقابل کاستاریکا بدون شک کای هاورتز بود که سه گل پایانی آلمان را با فولکروگ ستاره جدید مانشافت سهیم شد.
ترکیب اولیه ایران مقابل انگلیس بیش از حریف، خودمان را غافلگیر کرد.
برای چندمین مرتبه این عیسی مرادی بود که جلوتر از شهریار مغانلو نامش را به ترکیب اصلی سپاهان رساند.
یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای کی‌روش در بازگشتش به جایی بود که از آن تحت عنوان «خانه» یاد می‌کند.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بعد از تعویق چهارساله مسابقات والیبال نوجوانان آسیا، انتظار فینال به این زیبایی نداشتیم. بازیکنانم را تحسین می‌کنم.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: برای کسب این مدال تاریخی بسیار خوشحالم و پیش از این انتظار چنین مدالی را نداشتیم.
رییس انجمن پاراشنا گفت: هر چند به خاطر قوانین و مقررات میزبان، امکان اعزام شناگران زیادی را به قونیه نداشتیم، اما نتایج راضی کننده است و شناگران بالاتر از انتظار ظاهر شدند.
دنی آلوس، مدافع برزیلی، می‌گوید انتظار نداشته است که بارسا قراردادش را با او تمدید کند.
شب گذشته برخی ازشهر‌های کشور شاهد تجمعات اعتراضی برای افزایش نرخ برخی از اقلام اساسی بود. در این تجمعات که شعار‌هایی درباره رویکرد دولت در حذف ارز ترجیحی و در پی آن گران شدن برخی از کالا‌ها و عدم پیش بینی تمهیدات لازم برای اجرای این اقدام بزرگ و حیاتی مطرح شد آن چه کاملا مشهود بود معضل «عدم اقناع سازی» و توجیه افکار عمومی بود که تا پیش از این بار‌ها تذکر داده شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ