تیم فوتسال زنان پیکان با ارائه یک نمایش دور از انتظار مقابل ملی‌حفاری اهواز شکست خورد تا صدرنشینی شاگردان اردلان به خطر بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون راگبی گفت: سطح مسابقات لیگ راگبی مردان به حدی بالا و دور از انتظار بود که در صورت توجه مسوولین به این رشته می‌توانیم روی حضور ایران در المپیک نیز حساب باز کنیم.
رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به این سوال که چه موضعی نسبت به انتقاداتی دارید که به صداوسیما درخصوص از بین بردن مخاطبان شبکه نمایش خانگی مطرح می‌شود، گفت: فقط لبخند می‌زنم.
پیمان جبلی:ما قانون و مجلس را دور نزده ایم؛ این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
تیم نوجونان ایران با ارائه یک نمایش قدرتمندانه با پیروزی دو بر صفر مقابل کره‌ جنوبی به عنوان صدرنشین به دور بعدی مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا صعود کرد.
سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
WABetaInfo تصویری کوچکی از نحوه نمایش ایموجی متحرک در واتس‌اپ ارائه کرده است. درحال‌حاضر ظاهراً ایموجی‌های متحرک به‌صورت پیش‌فرض ارسال می‌شوند و کاربران هیچ کنترلی روی آن نخواهند داشت.
تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرده و نمایش فنی این تیم نسبت به دور رفت رو به پیشرفت به نظر می‌رسد.
اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.
شارلروا با نمایش تاثیرگذار بازیکن ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل سراینگ شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با توجه به بازی ضعیف و دور از انتظاری که استقلال مقابل تراکتور به نمایش گذاشت گفت: برخی‌ها حس می‌کنند عملکرد بازیکنان شک برانگیز شده است.
دروازه‌بان تیم ملی برزیل شاید در تاریخی ترین لحظات دوران فوتبالی خود نتوانست عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذارد.
محققان ژاپنی تکنیکی را نمایش داده اند که با کمک کاشت پروتئین های حساس به نور به آنها اجازه می دهد از راه دور حرکات کرم ها را کنترل کنند.
تیم ایران نمایش خوبی برای فراموش کردن باخت 6-2 مقابل انگلیس ارائه داد و امیدهای ولز برای جام جهانی را تا خدود زیادی از بین برد.
ستاره تیم فوتبال ولز نمایش دور از انتظاری در مصاف با تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه احمدبن علی داشت.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی در سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی با تساوی به پایان رسید که قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی نتوانستند نمایش قابل قبولی داشته باشند.
شاگردان نکونام با نمایش دور از انتظار مقابل ملوان انزلی، نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشتند.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم نمایش ضعیف و دور از انتظاری داشتند. همین تساوی باعث شد تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ در پایان هفته هشتم شود.
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
مهدی طارمی برخلاف دیدار برابر اروگوئه در تقابل با سنگال خیلی نمایش فوق العاده ای نداشت.
نیمه اول دیدار رئال مادرید و لایپزیش در برنابئو بدون گل مساوی شد، در حالی که تیم آلمانی شانس‌های گلزنی خوبی را از دست داد.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
صادق ریباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ