بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی موقت و اختالل تردد در سطح معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، آسیب به سازه‌های موقت و سست، شکسته شدن درختان در سطح شهراز مخاطرات این سامانه بارشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به خطر سیل و وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه هشدار داد.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مردادماه هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از وزش باد شدید در چهار استان قم، سمنان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌جنوبی خبر داد که در نواحی مستعد منجر به توفان شن می‌شود و اعلام‌کرد: افراد سالمند و بیمار‌های تنفسی و قلبی از رفت وآمد‌های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی کشور ، روز جمعه با پیش بینی وزش باد و گردوخاک، برای ۳ استان هشدار نارنجی صادر کرده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: افزایش نسبی دما، وقوع دمای بالای ۴۹ درجه و پایداری جوی در اکثر استان‌ها پیش بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع گرد و خاک هشدار سطح زرد صادر کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا نسبت به افزایش شمار تصادفات زنجیره‌ای در جاده‌ها طی ایام اوج سفرهای بین شهری هشدار داد.
این وضعیت جوی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک‌شنبه(۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) در تهران، البرز، قزوین، مرکزی و دامنه و ارتفاعات گیلان مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۵ استان و آبگرفتگی معابر در ۶ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
بر اساس هشدار‌های هواشناسی مبنی بر افزایش و شدت بارش باران و احتمال حوادث جوی از مردم تقاضا می‌شود از حضور در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن رودها و مسیل‌ها در استان تهران از مردم خواست که تا پایان این هفته از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کرده و از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات نیز خودداری کنند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از وزش باد شدید و طوفان از روز سه شنبه تا پایان بعد از ظهر چهارشنبه در تهران و ۱۰ استان دیگر خبر داد.
ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 14 و 6 درجه خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به نفوذ سامانه بارشی به برخی استان‌ها به ویژه بوشهر، فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان با خطر وقوع سیلاب و آبگرفتگی هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و پیامدهای آن به برخی استان‌های دیگر به ویژه استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان با خطر وقوع سیلاب خبر داد.
شهرداری منطقه ۵ نسبت به وقوع سیلاب به شهروندان هشدار داد و از مردم خواست از استقرار در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نیز تردد از بستر دره‌ها جدا خودداری و از هرگونه استقرار جلوگیری بعمل آید.
شهرداری منطقه ۵ ضمن هشدار به شهروندان برای احتمال وقوع سیلاب، از شهروندان خواست از تردد در مکان‌های پرخطر خودداری کنند.
از صبح شنبه تا دوشنبه ۲۱ شهریور برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران وقوع رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها افزود: به دلیل ویژگی‌های رگبار‌های فصل تابستان، امکان شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و وقوع سیلاب در برخی از مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست بنابراین تاکید می‌کنیم که مردم از اتراق کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و فاصله خود را با رودخانه‌ها حفظ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ